اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه گناباد اعلام کرد

مشارکت 250 نفر در طرح ملی تربیت حافظان و قاریان قرآن گناباد

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه گناباد از مشارکت و حضور 250 متقاضی و علاقه‌مند در طرح ملی تربیت حافظان و قاریان قرآن کریم این شهرستان خبر داد.

مشارکت 250 نفر در طرح ملی تربیت حافظان و قاریان قرآن گناباد

به گزارش خبرنگار فارس از گناباد، رضا طالبیان ظهر امروز در دومین جلسه با مربیان طرح حفظ قرآن اظهار داشت: انتظار می‌رود خانواده‌ها در تشویق فرزندان‌شان برای حضور در طرح حفظ قرآن همکاری و همت بیشتری کنند.

وی بیان کرد: نظرات و پیشنهادات مربیان در این جلسه برای محل برگزاری کلاس‌ها و راهکارهای لازم برای ثبت‌نام بیشتر مورد بررسی قرار گرفت.

این مقام مسئول محلی اعلام کرد: مقرر شد مربیان در هر ماه دو بار گزارش برگزاری کلاس‌ها را در فرم 113 و 114 به اداره اوقاف تحویل دهند تا اطلاعات شرکت‌کنندگان ثبت سامانه اداری شود.

طالبیان ادامه داد: 18 مربی گزینش شده از استان در شهرستان گناباد زیر نظر اداره اوقاف در حال برگزاری کلاس‌های طرح حفظ هستند.

وی بیان کرد: طرح حفظ قرآن در چهار گروه سنی هفت تا 12 سال، حفظ جزء 30 قرآن مجید؛ 13 تا 18 سال، حفظ جزء 30 و یک قرآن کریم؛ 19 سال به بالا، حفظ جزء 30، یکم و دوم قرآن کریم و حفظ موضوعی آیات(بدون محدودیت سنی) برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، دومین دوره طرح تربیت حافظان و قاریان قرآن کریم به همت سازمان اوقاف در حال برگزاری است که از علاقه‌مندان دعوت می‌شود برای ثبت‌نام به اداره اوقاف و امور خیریه گناباد واقع در خیابان شهید شوریده- شوریده 10 مراجعه یا با شماره تماس‌‌های 6-7224135 و 7225356 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/2202/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول