اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جمعی از مسئولان

بهره‌برداری از طرح‌های هادی در بروجرد آغاز شد

با حضور جمعی از مسئولان بروجردی بهره‌برداری از طرح‌های هادی در این شهرستان آغاز شد.

بهره‌برداری از طرح‌های هادی در بروجرد آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، بخشدار اشترینان ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از هشت طرح هادی روستایی در این شهر گفت: این طرح‌ها در روستاهای شهید بروجردی، جوجه حیدر، ده ترکان، ونایی، جعفرآباد، توده زن، کرکیحان، دهریز، چهاربره، گندگیران،برده سره با هدف توسعه و زیبا سازی روستاها اجرا شده است.

بابک مصطفایی افزود: طول شبکه جدول‌گذاری در این روستاها شامل جدول‌گذاری از نوع کانیوا و معمولی، کانال کشی و سنگ چینی بیش از 4 هزار و 500 متر است.

بخشدار اشترینان گفت: در این راستا کار حصارکشی دیوار قبرستان روستاهای رضاآباد و توده زن و اجرای 95 متر پل و آسفالت روستای دهریز نیز صورت گرفته است.

مصطفایی با بیان اینکه برای اجرای این طرح‌ها در مجموع اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 520 میلیون ریال هزینه شده است، اظهار داشت: بخش اشترینان بروجرد بیش از 40 هزار نفر جمعیت دارد.

لازم به ذکر است با حضور بخشدار و جمعی از مسئولان شهر اشترینان ساختمان دهیاری روستای جعفرآباد با اعتباری بالغ بر 200 میلیون ریال افتتاح شد.

انتهای پیام/2304/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول