اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت

55 کارمند نمونه ادارات شهرستان چناران تقدیر شدند

به مناسبت هفته دولت از 55 کارمند نمونه ادارات شهرستان چناران تجلیل شد.

55 کارمند نمونه ادارات شهرستان چناران تقدیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از چناران، فرماندار شهرستان چناران ظهر امروز در مراسم تقدیر از کارمندان نمونه این شهرستان گفت: کارمندان از بازوان قدرت دولت اسلامی هستند و آنان در راستای اهداف نظام اسلامی به جامعه خدمت می‌کنند.

سید علی حسینی افزود: کارمندان دولت در نظام مقدس جمهوری اسلامی در مسیر ارتقاء آموزه های دینی اسلام به عنوان یک تکلیف شرعی و قانونی عمل می کنند و نگاهی که کارمندان دولت دارند نگاهی به منظور یک امانت الهی و خدمتگزاری به خلق خدا است.

وی ادامه داد: ارباب رجوع به نوعی ولی نعمت ما کارمندان هستند و واسطه فیض الهی هستند.

حسینی بیان داشت: این تعداد کارمند نمونه نمایندگان کارمندان دیگر ادارات بوده زیرا همه کارمندان نمونه هستند و در راستای خدمتگذاری تلاش می کنند.

همچنین در این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین مظفر تاجی  گفت: تشویق باعث بالندگی و تلاش بیشتر افراد می شود و در واقع یک انگیزه برای رشد و بالندگی است.

وی افزود: در سایه تشویق رشد فضائل اخلاقی نیز میسر می‌شود و یکی از معیارهایی که برای انتخاب کارمند نمونه مدنظر

می باشد فضائل اخلاقی هستند. در بیش از 60 آیه در قرآن کریم ویژگی‌های یک مدیر و مسئول و کسی که پاسخگویی به مردم را برعهده دارد وجود دارد که نیاز است همگان این مطالب را بخوانند و سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

امام جمعه چناران یادآور شد: مسئولیت در نظام اسلامی ایران امانت است و کسی که کارمند است باید شوق و اشتیاق خدمت داشته باشد واخلاق نیک را سرلوحه قرار دهد.یک کارمند نباید به طبقه محروم کوتاهی کند و درد جامعه و اجتماع را درک کند.

 

انتهای پیام/2202/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول