اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان خبر داد

تشکیل کمیته تحول بنیادین در لرستان

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: کمیته تحول بنیادین در این استان تشکیل شده است.

تشکیل کمیته تحول بنیادین در لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، حجت‌الله کلانتری ظهر امروز در جمع کارکنان آموزش و پرورش بروجرد ضمن تبریک هفته دولت گفت: همه برنامه‌ریزی‌های لازم برای آغاز سال تحصیلی جدید صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: کمیته تحول بنیادین در استان تشکیل شده و یکی از اهداف تشکیل این کمیته، آماده‌سازی شرایط لازم برای آغاز سال تحصیلی 93-92 است.

کلانتری اضافه کرد: جلسه ساماندهی و سازماندهی نیروی انسانی که با هدف مهندسی نیروی انسانی تشکیل شده، اگر به درستی انجام شود، می‌تواند خروجی‌های مفید و خوبی را به همراه داشته باشد.

این مسئول ابراز داشت: ایجاد عدالت نسبی در توزیع نیروی انسانی که پیامد آن ارتقاء کرامت انسانی و به دنبال آن ایجاد انگیزه مناسب در بین نیروهای انسانی است، از نتایج و خروجی‌های موثر این جلسه است.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به اجرای پروژه مهر تصریح کرد: در روز 30 شهریور ماه امسال جلسه شورای معلمان در مدارس تشکیل می‌شود، تا کلاس‌های درس با کارایی بالا فعالیت خود را آغاز کنند.

در ادامه این جلسه مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: امسال برنامه‌ریزی‌های لازم که مربوط به پروژه‌های مهر است، را در بروجرد زودتر آغاز کرده‌ایم.

فرج‌الله شاهوردی‌زاده اضافه کرد: مدیریت آموزش و پرورش بروجرد روز اول شهریور را روز اول مهر در نظر گرفته و همه برنامه‌ریزی‌های لازم برای آغاز سال تحصیلی انجام شده است.

وی در پایان به مشکلات فضای آموزشی، تجهیزات و نیروهای مدارس اشاره کرد.

انتهای پیام/85005/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول