اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادداشت

فروش یک باشگاه به دو نفر/ مالکان استقلال ساری دست گل به آب دادند

در پایان برنامه 90 ورزشی چهارم شهریور 1392 از فروش یک تیم دسته دومی در ساری به دو نفر پخش شد.

فروش یک باشگاه به دو نفر/ مالکان استقلال ساری دست گل به آب دادند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ساری، در انتهای برنامه ورزشی 90 شب گذشته، عادل فردوسی پور آیتمی را پخش کرد که مربوط به فروش تیم فوتبال استقلال ساری بود که بالاخره داستان سهام این باشگاه به رسانه ملی و برنامه 90 هم بالاخره کشیده شد.

 کسانی که امسال این تیم را بدون هیچ برنامه‌ای به فروش گذاشته بودند و حدود 25 بازیکن و مربیان استقلال ساری را بدون تیم کردند دیشب در برنامه 90 حسابی آبروریزی کردند.

در این چند سالی که نام استقلال ساری را از لیگ دسته سه کشور شنیده‌ایم در میان نام این تیم، اسم دو شخص همیشه حواشی زیادی کنار این تیم ایجاد می‌کرد.

 این دو نفر هم که به اندازه کافی در مصاحبه‌های خود از خجالت هم درآمده بودند، حاشیه‌های زیادی برای این تیم ایجاد کردند تا اینکه امسال این تیم خیلی راحت بعد از استفاده کاملی که از کنار این تیم شد، فروخته شد.

تیمی که دو سال پیش با هزار امید و آرزو به یک تیم خوب در شهر ساری تبدیل شده بود و بسیاری از ساروی‌ها را به داشتن تیمی جوان و منسجم امیدوار کرده بود حالا نابود شده و سهامداران و مالکان این تیم دسته گلی بزرگ برای این استان و شهر ساری به بار آوردند.

حدود 25 بازیکنی که جدیدا متوجه شدند تیمی ندارند و این تیم فروخته شده از این شاکی بودند که چرا استفاده سیاسی از آنها شده و چرا کسی پیگیر کار آنها نیست.

به گزارش فارس، بر اساس اطلاعاتی که تاکنون به دست رسیده است این است که این تیم همزمان به دو شهر فروخته شد.

صحبت‌های فردی که این تیم را خریداری کرده نیز جالب بود.

 این شخص گفته که طی چند فقره چکی که به یکی از این دو شخص داده این تیم را به طور کامل خریداری کرده و حتی تمرینات تیم خودش را هم برای لیگ دسته دوم فوتبال کشور آماده کرده که بعد متوجه شده همان شخص (مالک استقلال ساری) این تیم را به شهر دیگری فقط با 50میلیون تومان بیشتر فروخته است.

انتهای پیام/2296/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول