اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

مسئول اطلاع رسانی جبهه مردمی فلسطین در گفت‌وگو با فارس:

مقاومت اسلامی و سوریه برای خطرناک‌ترین گزینه‌ها آماده‌اند

مسئول اطلاع رسانی جبهه مردمی برای آزاد سازی فلسطین – فرماندهی کل، هر گونه ماجرجویی علیه سوریه را جنگ بر محور مقاومت برشمرد و تاکید کرد که این جبهه، منافع کشورهایی که در جنگ احتمالی علیه سوریه شرکت کنند را هدف قرار خواهد داد.

مقاومت اسلامی و سوریه برای خطرناک‌ترین گزینه‌ها آماده‌اند

«انور رجا» مسئول اطلاع رسانی جبهه مردمی برای آزاد سازی فلسطین – فرماندهی کل، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، دو مقاومت لبنان و فلسطین را همواره در اوج آمادگی برای رویارویی با تحولات احتمالی در منطقه خواند و افزود: در صورت نیاز این دو مقاومت اسلامی آمادگی کامل دارند که ماموریت‌های لازم را انجام دهند.

وی با بیان اینکه جبهه متبوعش پاسخ دخالت خارجی در تحولات سوریه را با هدف قرار دادن منافع کشورهای شرکت کننده در آن جنگ احتمالی، پاسخ می‌دهد؛ در توضیح علت این تصمیم گفت: زیرا این جنگ محتمل همه محور مقاومت را هدف قرار می‌دهد و تنها به سوریه محدود نمی‌شود.

رجا با اشاره به تهدیدات برخی کشورهای غربی در حمله به سوریه، گفت: بر طبل جنگ کوبیدن از سوی محور ائتلاف غربی ممکن است در راستای جنگ تبلیغاتی و فشار بر سوریه و متحدانش به منظور اعطای امتیازات به غربی‌ها باشد.

وی احتمال حمله به سوریه از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی را وارد دانست و افزود: در سایه اختلاف و چند دستگی افراد مسلح و ناکامی‌ آنها در نبرد با ارتش سوریه، احتمال بروز جنگ منطقه‌ای وجود دارد که دامنه آن روز به روز گسترده‌تر خواهد و پروژه غربی در سوریه را به عقب خواهد راند.

مسئول اطلاع رسانی جبهه مردمی برای آزاد سازی فلسطین – فرماندهی کل، موضوع حمله شیمیایی در سوریه را بهانه‌ای برای دخالت در امور داخلی سوریه خواند و افزود: امروزه محور مقاومت که از ایران تا فلسطین گسترده شده و از سوریه و حزب الله لبنان می‌گذرد؛ در راستای نابود کردن آرمان فلسطین مورد هدف قرار می‌گیرد، بویژه بعد از ناکامی اخوان المسلمین در منطقه ممکن است که آمریکا و رژیم صهیونیستی در گامی که فرار به جلو به شمار می‌رود دست به ماجراجویی بزنند.

وی با اشاره آمادگی محور مقاومت و سوریه برای رویارویی با هرگونه ماجراجویی و دخالت در بحران سوریه، آمریکا و رژیم صهیونیستی را زیانکار اصلی این ماجراجویی احتمالی خواند و تاکید کرد: مقاومت اسلامی و سوریه خود را برای خطرناک‌ترین گزینه‌ها آماده کرده‌اند.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول