اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه استان سمنان:

جدایی از خط امام و شهیدان به معنای شکست در مسیر پیشرفت و تعالی انقلاب است

فرمانده سپاه قائم آل‏محمد (عج) استان سمنان گفت: جدا شدن از خط و راه امام و شهیدان نتیجه‌ای جز شکست در مسیر پیشرفت و تعالی انقلاب در برنخواهد داشت.

جدایی از خط امام و شهیدان به معنای شکست در مسیر پیشرفت و تعالی انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، سردار علی استادحسینی پیش از ظهر امروز در جمع کارکنان، پاسداران، بسیجیان و سایر مدعوان سازمان‌های دولتی و نیروهای مسلح ضمن تبریک به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: امروز نماینده اسلام ناب در دنیا، ایران و انقلاب اسلامی است که مقابل قطب استکبار ایستادگی می‌کند و این به خاطر خون شهداست و وظیفه ما پیروی و ادامه این راه است.

وی افزود: یکی از نهادهای انقلابی و بازوان بزرگ ولایت، سپاه و بسیج است که در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و نظامی در کنار سایر نیروهای مسلح درخشیده و حضوری فعال دارد.

فرمانده سپاه قائم آل‏محمد (عج) استان سمنان گفت: امروز در تمام روستاها و مناطق دورافتاده پایگاه بسیج وجود دارد و فعالیت خود را با قدرت به پیش می‌برد.

استادحسینی افزود: برای مبارزه با نظام سلطه و استکبار، ابزار کار و تجهیزات مقاومتی نیاز بوده و تجهیز کردن بسیج و پایگاه‌های مقاومت در راستای این هدف است.

وی تصریح کرد: وظیفه سپاه صرفاً نظامی‌گری نیست، بلکه حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی هم مطرح است؛ بنابراین در تمام عرصه‌ها و موارد که نظام و انقلاب نیاز به حمایت داشته باشد، سپاه و بسیج آماده است تا با قدرت به کمک نظام بشتابد.

فرمانده سپاه قائم آل‏محمد (عج) استان سمنان گفت: امروز دشمن با تمام قوا به میدان آمده است؛ بنابراین ما نیز باید خود را آماده مقابله با دشمن کنیم.

استادحسینی بیان کرد: در این راستا، باید ابزار مناسب برای مقابله فراهم شود و پایگاه‌های بسیج را با تجهیزات به روز و کارآمد مجهز کنیم تا بتوانیم در جنگ نرم دشمن پیروز شویم.

انتهای پیام/2249/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول