اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آماد عمومی معاونت آماد و پشتیبانی سپاه خبر داد

تغییر نظام پشتیبانی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

رئیس اداره آماد عمومی معاونت آماد و پشتیبانی سپاه پاسداران از تغییر نظام پشتیبانی در سپاه خبر داد و گفت: متناسب با شرایط و مأموریت سپاه و بسیج کالا تأمین می‌شود.

تغییر نظام پشتیبانی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، غلامرضا عبدالمالکی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه نخستین نمایشگاه فروش محصولات شرکت پشتیبانی ایثار که با حضور مدیرعامل شرکت ایثار، فرمانده سپاه استان سمنان و جمعی از مسئولان نظامی، انتظامی و ادارات استان سمنان در حسینیه شهدای سپاه سمنان برگزار شد، اظهار کرد: سرعت بخشیدن به مأموریت‌های سپاه و بسیج و خدمات‌دهی به ارگان‌های استان سمنان هدف اصلی برپایی این نمایشگاه است.

وی کاهش دغدغه‌های فرماندهان و تأمین کالای مطلوب و مناسب در کوتاه‌ترین زمان را از دیگر اهداف شرکت ایثار برشمرد.

رئیس اداره آماد عمومی معاونت آماد و پشتیبانی سپاه پاسداران با اشاره به تغییر نظام پشتیبانی در سپاه افزود: با وجود رشد فزاینده دنیای امروز در بحث تجهیزات و تکنولوژی، تأمین اقلام متناسب با نیاز روز جامعه اساس کار مقابله با دشمنان ایران اسلامی است.

عبدالمالکی با بیان تأکید مقام معظم رهبری در بخش اقتصاد گفت: نام‏گذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری از سال 89 تاکنون، نشان از حمایت کالای ایرانی و تولیدکنندگان داخلی دارد.

همچنین مدیرعامل شرکت پشتیبانی ایثار کشور با اشاره به فلسفه وجودی شرکت ایثار و سیر موجودیت آن در دو مقطع زمانی خاص خاطرنشان کرد: با تصویب و ثبت اساس‌نامه این شرکت در سال 1375، 20 سال است که این شرکت پرتوان و پربازده به سپاه و بسیج خدمت‌رسانی می‌کند.

ایوب مطلب‌زاده سه اصل سرعت، دقت و چالاکی در معانت و آماد و پشتیبانی سپاه را از دغدغه‌های شرکت ایثار دانست.

بر اساس این گزارش؛ نمایشگاه اقلام اداری و خانگی ایثار از امروز به مدت سه روز در سالن فوتسال 9 دی ماه سپاه استان سمنان برپاست.

انتهای پیام/2249/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول