اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله حسینی بوشهری:

برخی از مشکلات کشور به دلیل فاصله گرفتن از مکتب اهل بیت است

امام جمعه قم گفت: برخی از مشکلات کشور را ناشی از فاصله گرفتن از فرهنگ و مسیر اهل بیت است و باید نسبت به معرفت اهل بیت اهتمام بسیار جدی داشته باشیم.

برخی از مشکلات کشور به دلیل فاصله گرفتن از مکتب اهل بیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری پیش از ظهر امروز در دیدار با اعضا ستاد برگزاری دهه کرامت با تاکید بر اینکه نباید برگزاری این جشن‌ها به دهه کرامت خلاصه شود اظهار کرد: دهه کرامت باید سرآغاز برنامه‌های ما برای حرکت در مسیر اهل بیت تا پایان سال باشد.

وی برخی از مشکلات کشور را ناشی از فاصله گرفتن از فرهنگ و مسیر اهل بیت دانست و یادآور شد: باید در برنامه‌ریزی‌های خود سه محور معرفت، محبت و اطاعت اهل بیت را همیشه مد نظر قرار دهیم.

مدیر حوزه‌های علمیه تاکید کرد: باید نسبت به معرفت اهل بیت اهتمام بسیار جدی داشته باشیم هرچند در جامعه ما آن‌گونه که باید و شاید شناخت نسبت به اهل بیت وجود ندارد.

وی با بیان اینکه دشمنان ارزش‌های اسلامی را هدف تهاجم خود قرار داده‌اند یادآور شد: باید با تمام قوا به مقابله با توطئه‌های دشمنان بپردازیم.

خبر تکمیلی متعاقبا ارسال می‌شود.

انتهای پیام/2258/ط20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول