اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل روابط عمومی آستان قدس رضوی خبر داد

اهدای پرچم گنبد حرم حضرت زینب (س) به موزه آستان قدس رضوی

مدیرکل روابط عمومی آستان قدس رضوی گفت: نخستین پرچمی که بر فراز گنبد حرم مطهر حضرت زینب (س) به اهتزاز در آمده بود، به موزه آستان قدس رضوی اهدا شد.

اهدای پرچم گنبد حرم حضرت زینب (س) به موزه آستان قدس رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، حسین یوسفی با اعلام این خبر گفت: این بیرق که نخستین پرچم گنبد حضرت زینب (س) و نماد مقاومت مردم سوریه در برابر گروه‌های تروریستی است، طی مراسمی به موزه آستان قدس رضوی اهدا شد.

وی تصریح کرد: نخستین پرچم گنبد حضرت زینب (س) همزمان با سالروز ولادت این بانوی بزرگ اسلام تا میلاد با سعادت حضرت امام حسین (ع) بر فراز گنبد حرم مطهر در اهتزار بوده است.

مدیرکل روابط عمومی آستان قدس رضوی اظهار داشت: این پرچم علمدار کربلا به رنگ قرمز و با نوشته یا زینب کبری در ابعاد 2×2,5 متر دوخته شده که پیام مقاومت و ایستادگی مردم مسلمان سوریه را به همراه دارد.

وی با بیان این‌که پیش از این هیچ پرچمی بر روی گنبد حرم مطهر حضرت زینب (س) قرار نداشت، اظهار داشت: براساس هماهنگی‌های انجام شده با آستان قدس رضوی و ستاد بازسازی عتبات عالیات جمهوری اسلامی ایران، نخستین پرچم بارگاه حضرت زینب (س) به موزه حضرت امام رضا (ع) اهدا شد.

 

انتهای پیام/2202/م/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول