اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان خبر داد

مراسم تقدیر از 107 پزشک و داروساز نمونه اصفهان

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان گفت: استان اصفهان 107 پزشک نمونه و داروساز را دارا بوده که این رقم نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

مراسم تقدیر از 107 پزشک و داروساز نمونه اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسین عطائی شب گذشته در مراسم تجلیل از پزشکان و داروسازان نمونه استان اصفهان و مراکز درمانی و مراکز طرف قرارداد با سازمان‌های بیمه‌گر اظهار داشت: ابوعلی‌سینا عالمی بزرگ است که تمدن ایران اسلامی آموزه دینی و اسلامی و مورد توصیه تاریخی است و شخصیت مرحوم زکریای راضی نیز در همین راستا قابل بین است.

وی در ادامه در مورد روز پزشک و داروساز تصریح کرد: شایستگی ابوعلی سینا که روز پزشک نام نهاده شده برای جامعه پزشکی ایران افتخاری بزرگ است که پزشکان ایران با نام ابوعلی سینا و زکریای راضی باید به خود ببالند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان در ادامه در مورد شوراهای هماهنگی افزود: شوراهای هماهنگی چند سال پیش به قصد تلاش و ایجاد وحدت بر سازمان‌های بیمه‌گر تشکیل شده که در سه ساله گذشته، زحمت این شوراها به عهده سازمان درمان بوده و در ایام دبیری شورا طی سال‌های گذشته قریب به بیست جلسه را تشکیل داده و بیش از 110 مصوبه از مرداد ماه امسال به سازمان درمان تامین اجتماعی واگذار کرده است.

این مسئول در پایان تاکید کرد: فضای حاکم بین سیاست‌های سازمان‌های بیمه گر، پزشکان و متولیان و طرف قرارداد در سازمان درمان تامین اجتماعی آماده نظرات نخبگان و جامعه پزشکی و بخش خصوصی است و در راستای ایجاد ارتقای شاخص‌های بهداشت استان اصفهان آماده هماهنگی می‌باشد.

انتهای پیام/2301/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول