اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر دفتر اجتماعی استانداری قم:

پرداخت وام به نیازمندان دردی از آنان درمان نمی‌کند

مدیر دفتر اجتماعی استانداری قم گفت: پرداخت وام به نیازمندان دردی از آنان درمان نمی‌کند و فقط حکم دارویی را دارد که موجب تسکین دردها شده و با از بین رفتن آثار آن درد دوباره آغاز خواهد شد.

پرداخت وام به نیازمندان دردی از آنان درمان نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام سید عبدالله هاشمی دوشنبه شب در جلسه کارگروه اجتماعی استان قم که به مدیریت معاون سیاسی امنیتی استاندار قم برگزار شد بحث پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به بیماران خاص را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: بحث ارائه وام در کشور ما یک بحث وارداتی است که به دلیل مشکلاتی که قشر نیازمند جامعه برای باز پرداخت آن دارند نه تنها از مشکلات آنان کم نمی‌کند بلکه به حجم مشکلات ایشان می‌افزاید.

مدیر دفتر اجتماعی استانداری قم بیان کرد: وام برای قشر نیازمند جامعه تنها نقش دارویی مسکن و آرام بخش را دارد که مشکل اصلی آنان را برطرف نمی‌کند بلکه برای مدت کوتاهی به صورت موقتی درد آنان را تسکین می‌دهد و پس از اینکه آثار آن از بین رفت مشکلات ایشان بیش از گذشته آغاز خواهد شد.

وی وام را در برخی اوقات مفید دانست و گفت: زمانی وام برای مردم مفید است که به صورت قرض الحسنه و با شرایط مطلوب اعطا شود.

هاشمی خاطرنشان کرد: نباید به سمتی برویم که اقشار نیازمند به سمت دریافت وام بروند بلکه باید برای این طبقه از جامعه که دچار گرفتاری هستند برنامه‌ای ترتیب دهیم تا جایی که امکان آن وجود دارد از آنان دستگیری به عمل آید.

انتهای پیام/78005/ط20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول