اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان بسیج ورزشکاران استان سمنان:

مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن مأموریت بسیج ورزشکاران است

سرپرست سازمان بسیج ورزشکاران استان سمنان گفت: یکی از مأموریت‌های اصلی بسیج ورزشکاران در برهه کنونی، مقابله با تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمن است.

مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن مأموریت بسیج ورزشکاران است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، مصطفی کشاورزیان عصر امروز در مراسم روز قشر سازمان بسیج ورزشکاران که با حضور مدیر برنامه‌ریزی بسیج ورزشکاران، فرمانده سپاه قائم آل‏محمد (عج) استان سمنان، مدیرکل ورزش و جوانان و معاون هماهنگ‏کننده سپاه استان سمنان در سالن جلسات مؤسسه مهر بسیجیان برگزار شد، اظهار کرد: شهدای ورزشکار چون ستارگان درخشانی بر قله‌های پهلوانی تاریخ می‌درخشند تا با نور خویش روشنایی‏بخش مسیر تعالی آیندگان باشند.

وی با بیان اینکه شهید شاخص سازمان بسیج ورزشکاران سال 92 شهید «محمد قورچانی» بوده که بنیان‏گذار سبک پومسه در ایران است و در فروردین ماه سال 1361 به شهادت رسید، افزود: از برجستگی‌های ورزشکاران شهید این بود که همیشه به یاد خدا و امام علی (ع) بوده و این دو معیار ورزشکاران را در جامعه برجسته نشان داد.

سرپرست سازمان بسیج ورزشکاران استان سمنان، خصوصیات یک پهلوان را ترس از خدا، متابعت از شرع، زبان خوش، دل دلیر، فردی کامل، صبری تمام، علم به کمال و خلقی پسندیده عنوان کرد.

کشاورزیان از دیگر خصوصیات یک پهلوان را دوری از حرام و پوشیدن خویش از محرمات و اجتناب از محرمات الهی، تلاش و کوشش و نعمتی بر دوام بیان کرد.

وی اذعان داشت: بسیج ورزشکاران استان سمنان برای تحقق اهداف آرمانی و پیگیری سیاست‌های متعالی بسیج در محیط ورزش و استفاده از نیروی انسانی متعهد و کارآمد به خصوص نقش‏آفرینی گسترده نخبگان ورزشی به عنوان ظرفیت بالنده و در حال تکاپو و سرمایه ملی به منظور ترویج تفکر و فرهنگ بسیجی و مقابله با تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمن تشکیل شده است.

سرپرست سازمان بسیج ورزشکاران استان سمنان، برخی از اهداف و مأموریت‌های بسیج ورزشکاران را ارتقای بینش و سطح آگاهی، اجتماعی و اقتصادی ملی‏پوشان و نخبگان ورزشی، ارتقای بصیرت دینی جوانان و نوجوانان ورزشکار استان سمنان و تلاش جهت جذب بیشتر ورزشکاران به بسیج معرفی کرد.

کشاورزیان، از دیگر مأموریت‏های بسیج را گسترش فعالیت‌های فرهنگی بسیج در ورزش و شناسایی جریانات ارزشی و ضدارزشی و انتقال آن به جامعه هدف، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران ورزشکار، همگانی کردن رفتارهای صحیح هواداران و تماشاگران تیم‌های ورزشی و شناساندن عواقب و زشتی‌ها و قباحت رفتارهای غیرمنطقی در ورزشگاه‌ها اعلام کرد.

انتهای پیام/2249/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول