اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ثبت احوال آذربایجان‌شرقی خبر داد

روند صدور کارت هوشمند ملی برای عموم مردم از نیمه دوم امسال

مدیرکل ثبت احوال آذربایجان‌شرقی گفت: روند صدور کارت هوشمند ملی برای عموم مردم، از نیمه دوم سال جاری با اعلام سازمان ثبت احوال کشور آغاز خواهد شد.

روند صدور کارت هوشمند ملی برای عموم مردم از نیمه دوم امسال

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، علی جعفری‌آذر در مراسم آغاز صدور کارت هوشمند ملی در استان، از برنامه‌ریزی اداره‌کل ثبت احوال استان برای استقرار 194 ایستگاه صدور کارت هوشمند ملی در استان خبر داد و گفت: روند صدور کارت هوشمند ملی برای عموم مردم، از نیمه دوم سال جاری با اعلام سازمان ثبت احوال کشور آغاز خواهد شد.

وی با اعلام اینکه صدور کارت هوشمند ملی در سه مرحله صورت می‌گیرد، افزود: پس از انتشار فراخوان، مردم می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان یا دفاتر پیشخوان خدمات دولت نسبت به پیش‌ثبت‌نام اینترنتی اقدام و کد رهگیری دریافت کنند.

جعفری‌آذر افزود: در مرحله دوم، عکس و اثر انگشت مراجعان ثبت و کارت هوشمند، چاپ خواهد شد و در مرحله سوم نیز پس از تایید اثر انگشت و فعال‌سازی کارت، کارت هوشمند ملی به صاحب آن تحویل داده خواهد شد.

استاندار آذربایجان‌شرقی همچنین در ایستگاه صدور کارت هوشمند ملی مستقر در اداره‌کل ثبت احوال استان حضور یافت که متصدیان این ایستگاه، پس از گرفتن عکس و ثبت اثر انگشت وی، مدارک لازم برای صدور کارت هوشمند ملی را اخذ کردند.

علیرضابیگی از قسمت‌های مختلف اداره‌کل ثبت احوال استان و نحوه ارائه خدمات به مردم در این اداره‌کل نیز بازدید و با تعدادی از مراجعان گفتگو کرد.

همچنین با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی، طرح آرشیو الکترونیکی اسناد هویت ثبت احوال آذربایجان‌شرقی به عنوان زیرساخت صدور کارت هوشمند ملی افتتاح شد.

انتهای پیام/60002/ذ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول