اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

کارمندان نمونه قم تجلیل شدند

همزمان با روز کارمند و در مراسمی با حضور استاندار قم، از کارمندان نمونه و منتخبین استان در بخش‌های مختلف، تجلیل به‌عمل آمد.

کارمندان نمونه قم تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم‌رضا پیریایی در این مراسم که امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، معاونین، مشاورین استاندار و اعضای شورای اداری استان نیز حضور داشتند، با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: هفته دولت هفته‌ای است که شهیدان رجایی و باهنر الگوهای آن هستند.

وی هفته دولت را یادآور تلاش و خدمات دولتمردان خدمتگزار و شهیدان رجایی و باهنر عنوان و خاطرنشان کرد: مروری بر سیره و زندگی شهیدان رجایی و باهنر نشان دهنده این است که این دو شهید والا مقام با پاک‌دستی، دوری از اشرافی‌گری و همراهی با امام و یاران صدیق انقلاب، خدمت بی‌منت به محرومان و مستضعفان را در سرلوحه کار خود قرار داده بودند.

استاندار قم با تاکید بر لزوم تلاش کارگزاران دولت برای الگو‌گیری از شهیدان رجایی و باهنر گفت: کارمندان و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید با پایبندی به اصول و ارزش‌های انقلاب و نظام خدمت‌رسانی به مردم را در اولویت‌کاری خود قرار دهند.

پیریایی با تبریک روز کارمند به تمام کارکنان و کارگزاران دولت در استان، فضای خدمتی قم را مطلوب توصیف کرد و افزود: فضای معنوی قم و ویژگی‌هایی نظیر ولایی بودن، اخلاق گرایی و اعتقاد به اصول و ارزش‌های دینی و انقلابی، کار کردن در قم را آسان کرده است.

وی تجلیل و قدردانی از زحمات مجموعه‌های مختلف اداری استان را فلسفه اصلی تشکیل این مراسم عنوان و تصریح کرد: هر یک از این مجموعه‌های دولتی، خدمتی را در حوزه‌های مختلف کاری خود انجام داده‌اند که خروجی عمومی آن خدمت و عملکرد کلی استان را نشان می‌دهد.

استاندار قم با اشاره به این‌که ساختارهای مختلف نظام، ایجابی و در راستای تقویت یکدیگر هستند، وجود اختلاف نظر و سلایق مختلف در سطوح و ساختارهای مختلف را امری طبیعی و سازنده دانست و گفت: وقتی پای خدمت به مردم در میان هست انسجام، وحدت و همدلی جای این تضاد و اختلافات را گرفته و همه تلاش می‌کنند تا در این مسیر حرکت کنند.

پیریایی با اشاره به ملاک‌های کارگزار شایسته در نظام مقدس جمهوری اسلامی افزود: در چنین نظامی، انجام هر خدمتی باید بر مبنا و معیار صداقت، تقوا و رضایت‌مندی مردم انجام گیرد.

در این مراسم علاوه بر کارمندان نمونه دستگاه‌های اجرایی، از فعالان امر ترویج و اقامه نماز در دستگاه‌ها، عوامل نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت، 40 نفر از مؤلفین مقالات برتر آمایش سرزمین، اعضای گروه تواشیح معراج و محمدحسین موسوی دارنده رتبه برتر آزمون سراسری سال 92 از استان قم تجلیل به‌عمل آمد.

همچنین مدیران کل حوزه استاندار و روابط عمومی و امور بین‌الملل، کار، تعاون و رفاه اجتماعی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئول ستاد اقامه نماز، رئیس بنیاد ملی نخبگان و مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، گزارشی از عملکرد استان در بخش‌های مربوطه ارائه دادند.

انتهای پیام/2258/ط

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول