اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مجمع خیران تأمین سلامت ابرکوه:

راه‌اندازی درمانگاه تخصصی ابرکوه نیازمند ارز مرجع است

مدیرعامل مجمع خیران تأمین سلامت ابرکوه با اشاره به تلاش‌هایی که برای راه‌اندازی درمانگاه تخصصی ابرکوه توسط این مجمع در جریان است، راه‌اندازی سریع‌تر آن را نیازمند تأمین ارز مرجع از سوی دولت برای خرید تجهیزات تخصصی ذکر کرد.

راه‌اندازی درمانگاه تخصصی ابرکوه نیازمند ارز مرجع است

جهانگیر امیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ابرکوه با اشاره به نیاز شهرستان به حضور پزشکان متخصص اظهار داشت: همه ساله افراد بسیاری از این شهرستان برای درمان خود و خانواده عازم شهرستان‌های همجوار به ویژه مرکز استان یزد می‌شوند که متأسفانه تاکنون شاهد اتفاقات ناگواری در این مسیرها بوده‌ایم.

مدیرعامل مجمع خیران تأمین سلامت ابرکوه افزود: از حدود چهار سال پیش که نیاز به ارتقای وضعیت بهداشت و درمان شهرستان احساس شد و در راستای اهداف موسسه خیریه قمربنی هاشم که رسیدگی به وضعیت بیماران نیازمند بود در صدد آمدیم که با تجربیات گذشته کار وسیع‌تری انجام بدهیم.

امیدی ادامه داد: با توجه به فعالیت‌های مرتبطی که قبل از این توسط این موسسه خیریه انجام شده بود و خرید دستگاه‌های دیالیز و تجهیزات و ملزومات اساسی بخش دیالیز بیمارستان خاتم‌الانبیاء(ص) و راه‌اندازی انجمن حمایت از بیماران کلیوی شهرستان، به موفقیت فعالیت‌های جدید امیدوار بودیم.

وی افزود: از چند سال پیش تاکنون و با تلاش‌هایی که با همیاری خیران و مسئولان انجام شد، مجوز درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی حضرت اباعبدالله الحسین(ع) ابرکوه اخذ شد و در حال حاضر در صدد تهیه تجهیزات تخصصی برای این درمانگاه هستیم.

مدیرعامل مجمع خیران تأمین سلامت ابرکوه گفت: پزشکان متخصص ابرکوه در دیگر نقاط کشور نیز برای همکاری و حضور در شهرستان قول مساعد داده‌اند و تنها مشکل درمانگاه، قیمت بالای خرید تجهیزات با ارز آزاد است که با تلاش‌هایی که در حال انجام است، امیدواریم که بتوان بر این مشکل غلبه کرد.

وی ادامه داد: از دولت نیز تقاضا می‌کنیم که خیران ابرکوه را در شهرستانی که از لحاظ پزشکی و حضور پزشکان متخصص در وضعیت نامناسبی قرار دارد یاری دهند تا بتوان با تجهیز این درمانگاه بخش عمده‌ای از این مشکلات را رفع کرد.

امیدی بیان کرد: دست تمام خیران کشور را برای مشارکت در این کار خیر می‌فشاریم و همچنین حضور پزشکان متخصص کشور در شهرستان ابرکوه را نیز ارج می‌نهیم.

مدیرعامل مجمع خیران تأمین سلامت ابرکوه افزود: شماره تلفن 03526822066 نیز آماده پاسخگویی به سئوالات علاقه‌مندان به همکاری در این کار ارزشی است.

انتهای پیام/2464/ح30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول