اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم فلاورجان در گفت‌وگو با فارس مطرح کرد

بررسی گزینه‌های استانداری در جلسه امروز مجمع نمایندگان استان

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز عصر مجمع نمایندگان استان طی جلسه‌ای با حضور همه نمایندگان استان به بررسی گزینه‌های استانداری می‌پردازند.

بررسی گزینه‌های استانداری در جلسه امروز مجمع نمایندگان استان

حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی‌لاریگانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: رئیس جمهور در راستای تحقق شعار اعتدال خود، طی درخواستی از وزیر کشور دولت یازدهم، رحمان فضلی خواسته است که به منظور هماهنگی و تعامل بیشتر دولت با مجلس، تعیین استاندارهای کشور با مشورت از مجامع نمایندگان استان انجام شود.

وی افزود: در همین راستا رحمان فضلی بعد از گرفتن رای اعتماد از مجلس، با روسای مجامع نمایندگان استان‌ها ارتباط برقرار کرد و طی پیشنهادی از همه نمایندگان مجلس و مجامع نمایندگان خواستار معرفی گزینه‌هایی برای استانداری استان‌ها شد.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مشورت خواهی از مجامع نمایندگان و معرفی گزینه برای استانداری استان‌ها یک عمل در راستای شعار اعتدال گرایی و تدبیر است، چرا که اگر استاندار یک استان مورد تایید نمایندگان استان نباشد کارها خوب پیش نمی‌رود و مشکلات حل نخواهد شد.

این مسئول یادآور شد: در این ارتباط مجمع نمایندگان استان جلساتی را تشکیل داده که در ابتدای امر منجر به معرفی سید حمید رضا طباطبایی نماینده نایین به وزیر کشور شد.

موسوی‌لاریگانی خاطرنشان کرد: امروز هم در همین راستا مجمع نمایندگان استان با حضور نمایندگان استان جلسه‌ای برای بررسی گزینه‌های دیگر استانداری جهت معرفی به وزیر کشور تشکیل خواهند داد.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه به غیر از سید حمیدرضا طباطبایی چه گزینه‌هایی از سوی نمایندگان مطرح است، اذعان داشت: نمایندگان استان افراد متعددی را معرفی کرده‌اند، اما از جمله افرادی که بیش از همه مطرح است می‌توان به افرادی چون مجید خراسانی، علی نیکزاد وزیر راه دولت دهم اشاره کرد.

انتهای پیام/63001/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول