اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیّر:

سیاه‌نمایی‌ها موجب عقب ماندگی شهرستان و دلسردی مسئولان می‌شود

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان دیّر گفت: سیاه‌نمایی‌ها باعث عقب‌ماندن شهرستان و دلسردی مدیران اجرایی می‌شود.

سیاه‌نمایی‌ها موجب عقب ماندگی شهرستان و دلسردی مسئولان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، غلامرضا شعرانی در جمع خبرنگاران شهرستان دیّر با بیان اینکه روابط عمومی‌های ادارات در ضعف اطلاع رسانی نقش دارند، اظهار داشت: خبرنگاران و رسانه‌ها و مطبوعات در گسترش فرهنگ و اطلاع رسانی تلاش ویژه‌ای دارند اما روابط عمومی ادارات می‌توانند با ارتباط و تعامل نقش بسیار پربار و اثرگذاری در آگاهی بخشی مردم داشته باشند.

وی افزود: با تشکیل صنف رسانه مسیر خبررسانی و استفاده از فضای رسانه تغییر می‌کند و با بهره مندی از این فرصت ارزشمند زمینه‌های پیشرفت و توسعه و حرکت به سوی تعالی ایجاد می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیّر اضافه کرد: مسئولان به خواسته و نیت خبرنگاران احترام می‌گذارند و با حضور در نشست‌ها و جلسات تخصصی به جایگاه خبرنگاران و اصحاب رسانه تکریم و ارزش می‌گذارند که این نشانه جایگاه مهم خبرنگاران در میان مردم و مسئولان است.

وی ادامه داد: سیاه نمایی‌ها باعث عقب ماندن شهرستان و دلسردی مدیران اجرایی می‌شود پس بکوشیم از همه استعدادها و ظرفیت شهرستان بهره بگیریم تا شاهد ترقی و رونق امور باشیم.

شعرانی شاخصه رشد رسانه در شهرستان دیر را ستود و گفت: برای استفاده از فرصت‌ها، خبرنگاران و رسانه‌ها می‌توانند ضمن همکاری با مسئولان ضعف‌ها و مشکلات را بیان و منعکس کنند تا فضای امید و نشاط در جامعه گسترده شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیّر با اشاره به طرح و پروژه‌های فرهنگی گفت: کتابخانه عمومی بردخون به دلیل کمبود اعتبارات با کندی احداث می‌شود که امیدواریم با افزایش و ابلاغ اعتبارات به زودی راه اندازی و در اختیار مردم فرهنگ دوست بردخون قرار گیرد.

انتهای پیام/66003/ح30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول