اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علوی گرگانی:

دولت با بهره‌گیری از نظرات حوزه و کارشناسان بر مشکلات فائق می‌آید

استاد حوزه علمیه قم گفت: دولت یازدهم با بهره‌گیری از نظرات بزرگان دین، اندیشمندان و کارشناسان در حوزه‌های مختلف می‌تواند به یک دولت پسندیده تبدیل شود.

دولت با بهره‌گیری از نظرات حوزه و کارشناسان بر مشکلات فائق می‌آید

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار با مسئولان دبیرخانه دائمی کنگره ملی نقش متخصصین در دولت یازدهم ‌گفت: اگر در تمام امور کارها را به خدا واگذار کنیم کار به نحو احسن پیش می‌رود.

وی با اشاره به این‌که خدا برای هرچیزی اندازه‌ای قرار داده است، عنوان کرد: باید در همه امور حد اعتدال در نظر گرفته شود.

این مرجع تقلید با اشاره به این‌که باید رئیس دولت، دولت و کارگروه‌های زیر مجموعه آن در چارچوب قانون به جلو حرکت کنند، افزود: افراط و تفریط در هیچ یک از امور نباید وجود داشته باشد.

وی با اشاره به برخی از نقاط ضعف در دولت‌های گذشته تاکید کرد: هر کجا که نقطه ضعفی مشاهده شد به دلیل افراط و تفریط از خط قانون بوده است.

آیت‌الله علوی گرگانی با بیان این‌که اگر دولت در چارچوب قانون حرکت کند همه مشکلات حل می‌شود، ادامه داد: دولت باید تلاش کند که حق همه اقشار را ادا کند.

وی با اشاره به این‌که رهبری فرمودند همه باید دولت را حمایت کنند، اظهار داشت: مراجع عظام تقلید در کنار رهبری و رهبری در کنار مراجع تقلید هستند و اصل این است که دین اسلام مطرح شده و قوانین دین جاری شود.

استاد حوزه علمیه قم با تاکید بر این‌که باید نظر مبارک رهبر معظم انقلاب و مراجع تقلید در امور مختلف لحاظ شود، یادآور شد: دولت یازدهم با بهره‌گیری از نظرات بزرگان دین، اندیشمندان و کارشناسان در حوزه‌های مختلف می‌تواند به یک دولت پسندیده تبدیل شود.

وی عنوان کرد: امیدواریم که دولت یار و یاور رهبری باشد و در این صورت به دولتی محبوب تبدیل خواهد شد و ما نیز توفیق همگان را از خداوند متعال مسئلت داریم.

انتهای پیام/2258/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول