اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان دماوند خبر داد

برگزاری 3 همایش بزرگ پیاده‏روی خانوادگی در دماوند

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند از برگزاری سه همایش بزرگ پیاده‏روی خانوادگی در سه شهر شهرستان دماوند خبر داد.

برگزاری 3 همایش بزرگ پیاده‏روی خانوادگی در دماوند

سعید سنقری امروز در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: در نخستین جلسه شورای ورزش و جوانان شهرستان دماوند، مقرر شد تا همایش‏های خانوادگی در شهرستان برپا شود.

وی با بیان اینکه چند سال قبل نیز این همایش به صورت متمرکز و فقط در دماوند برگزار شده بود، افزود: امسال قرار شد همایش پیاده‏روی در سه شهر کیلان، آبسرد و دماوند به طور جداگانه و در تاریخ‏های مختلف برگزار شود.

سنقری خاطرنشان کرد: نخستین همایش، 22 شهریور ماه جاری در شهر کیلان و با همکاری شهرداری کیلان برگزار خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند اضافه کرد: همایش دوم نیز چند هفته بعد در شهر آبسرد و با همکاری شهرداری آبسرد برگزار می‏شود.

وی همچنین از برگزاری همایش آخر در دماوند خبر داد و تصریح کرد: همایش اصلی و نهایی در هفته تربیت بدنی در دماوند برگزار خواهد شد.

سنقری به تشکیل ستادی برای برگزاری این همایش‏ها اشاره کرد و گفت: برای برگزاری هر چه بهتر این همایش‏ها، ادارات و نهادهای زیادی همکاری می‏کنند.

وی اضافه کرد: فرمانداری در رأس همه و سپس اداره ورزش و جوانان و شهرداری‏ها با همکاری هم کارها را پیش می‏برند و نیز نیروی انتظامی، هلال‌احمر، آتش‏نشانی و سپاه در برگزاری این همایش یاری می‏رسانند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند اظهار کرد: شعار اصلی این همایش، «ورزش، دشمن اعتیاد» است.

سنقری درباره هدف برگزاری همایش پیاده‏روی نیز توضیح داد: همگانی کردن ورزش در سطح شهرستان و فراهم کردن زمینه حضور همه اقشار جامعه اعم از پیر و جوان، زن و مرد، کودک و نوجوان و حتی افراد معلول در یک حرکت ورزشی گسترده از اهداف اصلی برگزاری آن است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: برای ایجاد انگیزه و سالم‏سازی جامعه و نهادینه کردن ورزش بین خانواده‏ها، جوایز خوبی به قید قرعه به شرکت‏کنندگان در پیاده‏روی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/2568/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول