اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

آخرین وضعیت مربی مس کرمان

ضریب هوشیاری مهدی محمدی مربی تیم صنعت مس کرمان افزایش یافت.

آخرین وضعیت مربی مس کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مهدی محمدی مربی تیم صنعت مس کرمان که روز شنبه به دلیل حمله قلبی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شفای شهر کرمان بستری شده بود، بامداد دوشنبه به دلیل عارضه سکته مغزی به بیمارستان شهید باهنر شهر کرمان منتقل شد که خوشبختانه با تلاش پرسنل و لطف خدا از صبح امروز سطح هوشیاری وی از چهار به هفت افزایش یافت.

این مربی کهنه‌کار کرمانی بامداد شنبه این هفته بر اثر احساس درد در ناحیه قلب خود از خواب بیدار می‌شود و خانواده خود را از این درد مطلع می‌کند، اما تا زمان رسیدن اورژانس وی دچار سکته قلبی می‌شود.

به این مربی پیشکوست در بیمارستان شفا آمپولی تزریق می‌شود و تا ساعت 16 عصر در وضعیت عادی به سر می‌برد و مشکل چندانی نداشته است، اما درست در ساعت 16 حال وی رو به وخامت می‌رود و به علت وجود لخته خون در ناحیه مغز به سکته مغزی هم دچار می‌شود و پس از رفتن به کما از بیمارستان شفا به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل می‌شود.

پزشک مهدی محمدی دقایقی قبل در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: در حال حاضر انجام عمل برای این مربی به صلاح نیست.

علی ابراهیمی‌نژاد بیان کرد: خون مورد نیاز بعد از بروز سکته قلبی به مغز محمدی نرسیده است و منجر به لخته شدن خون و سکته مغزی شده است.

وی با بیان اینکه شرایط برای مراقبت از مهدی محمدی در بیمارستان شهید باهنر کرمان فراهم است، تصریح کرد: در حال حاضر باید صبر کرد و مردم برای بهبود محمدی دعا کنیم.

به گزارش فارس، مهدی محمدی به بیماری دیابت و چربی خون هم مبتلا بوده و طی روزهای اخیر با خانواده خود در مورد احساس درد در بخشی از نواحی بدنش صحبت کرده بود.

انتهای پیام/80011/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول