اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

کاخ سفید:

اوباما و اولاند درباره واکنش بین‌المللی هماهنگ علیه سوریه گفت‌وگو کردند

کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد که رئیس‌جمهور آمریکا درباره واکنش بین‌المللی هماهنگ به ادعای مخالفان سوریه درباره استفاده نیروهای «بشار اسد» از سلاح‌های شیمیایی در نزدیکی دمشق با رئیس‌جمهور فرانسه گفت‌وگو و مشورت کرد.

اوباما و اولاند درباره واکنش بین‌المللی هماهنگ علیه سوریه گفت‌وگو کردند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری رویترز، کاخ سفید روز یکشنبه اعلام کرد که «باراک اوباما» رئیس‌جمهور آمریکا با «فرانسوا اولاند» رئیس‌جمهور فرانسه درباره واکنش بین‌المللی هماهنگ به گزارش‌های مخالفان سوری مبنی بر استفاده دولت «بشار اسد» از سلاح‌های شیمیایی در نزدیکی دمشق بحث و گفت‌وگو کرد.

کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد: رئیس‌جمهور اوباما و رئیس‌جمهور اولاند درباره واکنش‌های احتمالی جامعه بین‌الملل با یکدیگر بحث و گفت‌وگو کردند و توافق کردند از نزدیک با یکدیگر مشورت کنند.

بر اساس این گزارش، رؤسای جمهور فرانسه و آمریکا نگرانی‌ عمیقی درباره استفاده سلاح شیمیایی توسط نیروهای بشار اسد علیه غیرنظامیان در نزدیکی دمشق در چهارشنبه هفته گذشته ابراز داشتند.

کاخ سفید جزئیات بیشتری درباره این دیدار منتشر نکرد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول