اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازپرس دادسرای عمومی کرمان خبر داد

محکومیت 4 عضو باند وحشت در کرمان به اعدام

بازپرس شعبه هفتم دادسرای عمومی و انقلاب کرمان گفت: چهار نفر از اعضای باند وحشت در کرمان به اعدام محکوم شده‌اند.

محکومیت 4 عضو باند وحشت در کرمان به اعدام

یدالله سپهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: اعضای باند وحشت در کرمان هشت نفر بودند که چهار نفر از آنها به دلیل ارتکاب تجاوز به عنف در دادگاه کیفری استان کرمان به اعدام محکوم شده‌اند و در پی اعتراض متهمان پرونده به دیوان عالی کشور ارسال می‌شود.

وی افزود: اعضای این باند هشت نفر بوده‌اند که از مجموع اعضای هشت نفره این باند، چهار نفر اصلی بوده‌اند و در تمام جرائم حضور داشته و چهار نفر دیگر فرعی هستند که در جرائم این باند در یک تا سه جرم شرکت داشته‌اند.

سپهری در ارتباط با جرائم این باند ابراز داشت: چندین فقره آدم‌ربایی، ایراد ضرب و جرح و سرقت با سلاح سرد از جمله جرائم این باند بوده که رسیدگی به این موضوعات در شعبه هفتم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب کرمان در مرحله نهایی و صدور کیفرخواست است.

بازپرس شعبه هفتم دادسرای عمومی و انقلاب کرمان با بیان اینکه این باند حدود یک‌سال در کرمان فعالیت داشته و توسط پلیس آگاهی متلاشی شده است، خاطر نشان کرد: قدرت‌نمایی و خشونت حداکثری، اصل و محور کار اعضای باند مخوف وحشت بوده است.

انتهای پیام/2446/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول