اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کارگروه صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری:

سند راهبردی پدافند غیرعامل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری تدوین شد

دبیر کارگروه صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: سند راهبردی پدافند غیر عامل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری مصوب شد.

سند راهبردی پدافند غیرعامل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری تدوین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری، علی طاهری اظهار کرد:‌ سند راهبردی پدافند غیرعامل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری مصوب شد.

وی افزود: این سند در قالب سه ماموریت، شش هدف کلی، 20 راهبرد، 49 برنامه و 317 پروژه در کارگروه صنعت، معدن و تجارت شورای پدافند غیرعامل صنعت، معدن و تجارت استان تهیه و تدوین شده است.

طاهری ادامه داد: این سند برنامه راهبردی مناسبی برای انسجام و هماهنگی و ایجاد آمادگی دستگاه‌های عضو کارگروه در مواقع بحرانی است.

دبیر کارگروه صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: ‌کارگروه صنعت، معدن و تجارت یکی از کارگروه‌های زیر مجموعه شورای پدافند غیر عامل استان است.

وی گفت: این کارگروه با درک صحیح از رسالت و وظایف ذاتی سازمان‌های عضو کارگروه و در راستای سیاست‌های کلی نظام قوانین برنامه‌های چهارم و پنجم توسعه و سیاست‌های وزارتخانه‌های ذی‌ربط و شورای پدافند غیر عامل استان این مدل مدیریتی را ترسیم و تدوین کرده است.

انتهای پیام/68001/س/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول