اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری سمنان:

بی‏‌ثباتی سیاست‏گذاری‏ها مهم‏ترین مشکل پدافند غیرعامل است

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری سمنان گفت: بی‏‌ثباتی سیاست‏گذاری‏‌ها در چند سال اخیر، مهم‏ترین مشکل در حوزه فعالیت‏‌های پدافند غیرعامل است.

بی‏‌ثباتی سیاست‏گذاری‏ها مهم‏ترین مشکل پدافند غیرعامل است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، نخستین جلسه کارگروه دفاعی، امنیتی و انتظامی شورای پدافند غیرعامل استان سمنان با حضور مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری سمنان و رئیس کارگروه و اعضا در محل استانداری سمنان تشکیل شد.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری سمنان در ابتدای جلسه ضمن مروری بر روند تغییرات صورت گرفته در حوزه پدافند غیرعامل در چند سال اخیر، مهم‏ترین مشکل در بحث پدافند غیرعامل در سال‏های گذشته را عدم ثبات در سیاست‏‌گذاری و تغییرات پی‏ در پی تشکیلات پدافند غیرعامل دانست.

حسن اسلامی‏‌راد اظهار امیدواری کرد؛ با توجه به ایجاد تشکیلات استانی پدافند غیرعامل و ثبات به وجود آمده بتوان ضمن اجرایی کردن سیاست‏‌های پدافند غیرعامل در یک برنامه همه جانبه، تفکر عمومی پدافند غیرعامل نهادینه شده و همه اقشار مردم با پدافند غیرعامل آشنا شوند.

وی استفاده بهینه از امکانات و نگاه درست در اجرای پروژه‏‌های عمرانی را یک عامل مهم در بالا بردن سطح بازدارندگی دانست و خواستار توجه بیش از پیش مدیران اجرایی به این امر شد.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری سمنان، این کارگروه را چشم بینا و بیدار شورای پدافند غیرعامل استان سمنان دانست و بیان داشت: می‏‌توانیم خط فکری و اجرایی و نقایض موجود را برای دیگر کارگروه‌‏ها مشخص کنیم.

وی همچنین سطح‏‌بندی مراکز حساس و مهم، شناسایی سامانه‌‏های بحران‌‏زا، شناسایی آسیب‏‌پذیری‏‌ها در سطح کل استان سمنان را از جمله مهم‏ترین وظایف کارگروه برشمرد.

انتهای پیام/2249/ی/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول