اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

عضو جبهه مردمی برای تغییر و آزادی سوریه در گفت‌وگو با فارس:

تحقیق درباره استفاده از سلاح شیمیایی در ریف‌دمشق، حقایق را آشکار می‌کند

سخنگوی «جبهه مردمی برای تغییر و آزادی» در سوریه با اشاره به برخی خبرها مبنی بر استفاده از سلاح شیمیایی در ریف دمشق،‌ تاکید کرد که تحقیق در این خصوص، همه حقایق موجود در این خصوص را آشکار خواهد کرد.

تحقیق درباره استفاده از سلاح شیمیایی در ریف‌دمشق، حقایق را آشکار می‌کند

«عادل نعیسه» سخنگوی «جبهه مردمی برای تغییر و آزادی» در سوریه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق گفت: فقط تحقیق درباره حوادث ریف دمشق و موضوع استفاده از سلاح شیمیایی در آن است که می‌تواند حقیقت را ثابت کرده و نشان دهد، آیا استفاده از این سلاح در این منطقه صحت دارد یا صرفا یک شایعه است؟

نعیسه تصریح کرد: برخی در تلاش هستند سوریه را به سمت همان بازی سوق دهند که در باره عراق به اجرا گذاشته شد و سپس زمینه حمله آمریکا به آن را فراهم کرد، از همین رو وظیفه ما این است که از تکرار تجربه عراق در سوریه جلوگیری کرده و زمینه تحقیق در این خصوص را فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه امروز بازار شایعه و اتهام زنی‌های بزرگ به سوریه داغ است، اظهار داشت: این روند نه به نفع نظام حاکم در سوریه است و نه مخالفان آن، از همین رو عامل حمله به ریف دمشق هرطرف که باشد قاتل و جنایتکار است.

نعیسه تاکید کرد: در صورت اثبات استفاده از سلاح شیمیایی در ریف دمشق باید عوامل آن مجازات شوند، زیرا استفاده از این سلاح کشنده علیه هر ملتی در جهان ممنوع است.

انتهای پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول