اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه ملایر:

روحانیت در تبیین امور فرهنگی نقش مهمی دارد

فرماندار ویژه ملایر نقش روحانیت را در تبیین امور فرهنگی جامعه مهم برشمرد.

روحانیت در تبیین امور فرهنگی نقش مهمی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، مصطفی آزادبخت بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی شهرستان ملایر با اشاره به اینکه فرهنگ و امور فرهنگی پایه و اساس هر جامعه و کشوری را تشکیل می‌دهد، اظهار داشت: توجه به امور فرهنگی به ویژه در بین جوانان امری ضروری است.

وی توجه به فرهنگ اسلامی در مقابله با فرهنگ‌های بیگانه را بسیار مهم برشمرد و گفت: مسئولان و متصدیان فرهنگی کشور باید با برنامه‌های تبیین شده و کارشناسانه فرهنگ ناب اسلامی و انقلابی را در جامعه احیا کنند.

فرماندار ویژه ملایر جذابیت در امور فرهنگی را در جذب جوانان به فرهنگ‌های اسلامی مهم برشمرد.

وی به نقش روحانیت در امور فرهنگی اشاره کرد و ابراز داشت: روحانیت شهرستان ملایر در امور فرهنگی عملکرد مناسبی داشته و در عرصه‌های مختلف حضور فعال دارد.

آزادبخت افزود: وحدت روحانیت و توانمندی آن‌ها موجب پیشبرد امور شده است و این مسئله جای شکر دارد.

امام جمعه موقت شهرستان نیز در ادامه بیان داشت: در ملایر برنامه‌های متعدد فرهنگی در تابستان انجام گرفته که در این زمینه ادارات تبلیغات اسلامی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و سایر نهادهای فرهنگی نقش مهمی داشته‌اند.

حجت‌الاسلام سیدحسن فاضلیان به برنامه‌های فرهنگی تابستان در ملایر اشاره کرد و گفت: از جمله برنامه‌های اوقات فراغت، برنامه حفظ پنج جزء قرآن کریم است.

در ادامه مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر نیز با اشاره به برنامه‌های انجام شده در طول تابستان توسط اداره تبلیغات اسلامی ملایر ابراز داشت: بیشترین برنامه‌های فرهنگی، مذهبی در طول ماه رمضان صورت گرفته است.

حجت‌الاسلام داوود عباسی برگزاری جلسات ختم قرآن، برگزاری مراسم معنوی اعتکاف، کلاس‌های متعدد فرهنگی، قرآنی و ... را از جمله برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی ملایر در تابستان برشمرد.

وی از پاسخگویی به هشت هزار سئوال مردم توسط مبلغان و مبلغات اعزامی در ماه رمضان در ملایر خبر داد و گفت: مبلغان اعزامی با پاسخگویی به سئوالات اعتقادی و مذهبی، رفع شبهات اعتقادی، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ و ارائه مشاوره اجتماعی رسالت تبلیغی خود را به اتمام رساندند.

انتهای پیام/89013/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول