اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری خراسان شمالی:

داوران جشنواره کاریکاتور «زندگی شیرین» معرفی شدند

رئیس حوزه هنری خراسان شمالی گفت: اسامی داوران چهارمین سالانه جشنواره سراسری کاریکاتور « زندگی شیرین» اعلام شد.

داوران جشنواره کاریکاتور «زندگی شیرین» معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی حوزه هنری خراسان شمالی، میثم مرادی‌بیناباج از انتخاب محمدحسین نیرومند، محسن اسدی و عباس ناصری به عنوان داوران چهارمین سالانه جشنواره سراسری کاریکاتور با موضوع زندگی شیرین خبر داد.

وی ضمن اشاره به استقبال بی‌نظیر هنرمندان کارتونیست از جشنواره کاریکاتور زندگی شیرین گفت: 179 هنرمند از سراسر کشور آثار خود را به این جشنواره ارسال کردند که 458 اثر در بخش موضوعی و 531 اثر در بخش آزاد و در مجموع 989 اثر به دبیرخانه رسیده است.

رئیس حوزه هنری خراسان شمالی با مطلوب خواندن کیفیت آثار رسیده و تعداد استان‌های شرکت کننده در جشنواره، افزود: با 2 بخشی شدن این دوره شاهد حضور پررنگ کارتونیست های حرفه‌ای و همچنین تعداد آثار رسیده ‌به جشنواره هستیم.

طبق اعلام دبیرخانه، هنرمندان 31 استان در این جشنواره با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت که در این بین 12 نفر از استان خراسان شمالی، 23 نفر از استان تهران، 2 نفر از استان یزد،5 نفر از استان زنجان، 6 نفر از استان خوزستان، پنج نفر از استان مرکزی آثار خود را به دبیرخانه جشنواره زندگی شیرین ارسال کرده‌اند.

همچنین 9 نفر از اردبیل، هفت نفر از استان اصفهان، 15 نفر از خراسان رضوی ،27  نفر از آذربایجان شرقی، 6 نفر از استان فارس، 2 نفر از چهارمحال و بختیاری، 10 نفر از استان مازندران، پنج نفر از استان همدان، 2 نفر از استان گلستان، یک نفر از استان قم، 8 نفر از آذربایجان غربی ، 2 نفر از استان ایلام، 11 نفر از استان کردستان، هفت نفر از استان کرمانشاه، 2 نفر از استان کرمان، پنج نفر از استان البرز، یک نفر از استان بوشهر، یک نفر از استان لرستان و چهار نفر از استان گیلان نیز آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کرده‌اند.

انتهای پیام/63002/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول