اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره مخابرات نیشابور:

هفته آینده تلفن‌های مردم شهر خرو را تحویل می‌دهیم

رئیس اداره مخابرات نیشابور گفت: در هفته آینده تلفن‌های مردم شهر خرو را تحویل می‌دهیم.

هفته آینده تلفن‌های مردم شهر خرو را تحویل می‌دهیم

به گزارش خبرنگار فارس از نیشابور، مصطفی مقیمی در مراسم افتتاحیه پروژه‌های اداره مخابرات در هفته دولت اظهار داشت: آنچه در شهر خرو و در حوزه مخابرات انجام می‌گیرد مناسب است و به هیچ وجه توسعه کاملی نیست ولی با توجه به امکانات محدود استان مطلوب است.

وی با اشاره به تقاضای صد خط تلفن ثابت توسط یک مجتمع نوساز تجاری در نیشابور، اظهار داشت: متاسفانه اداره مخابرات فقط می‌تواند ده خط تلفن به این مجتمع تقدیم کند.

رئیس اداره مخابرات نیشابور خواستار تلاش و توجه جدی مسئولان استان و فرماندار برای برنامه‌ریزی در این زمینه و خروج از این مشکلات در شهرستان شد.

مقیمی با بیان اینکه کاستی‌های تلفن ثابت در شهرک امام رضا(ع) را جمع کرده و در قالب مسکن مهر در شهر خرو برطرف شده است، تصریح کرد: امکانات و تجهیزات فنی مخابرات پاسخگوی نیاز کامل مردم این شهرستان نیست.

وی خاطرنشان کرد: طرح توسعه از سال 1365 و با شروع حفاری‌ها و توسعه کابل‌های مخابراتی تا سال 1385 تکمیل شده ولی هم‌اکنون نیاز به بستر جدیدی در نیشابور است.

این مقام مسئول محلی یادآور شد: تقاضای ایجاد خط ADSL در 55 روستا به استان داده شده که هم اکنون ده روستا در برنامه قرار گرفته است.

مقیمی با اشاره به وجود برخی نقاط کور در آنتن‌دهی تلفن همراه در مسیر نیشابور به مشهد، بیان داشت: مسیر نیشابور به کاشمر به ویژه در قسمت کوه‌سرخ مشکل زیادی در مسیر ارتباط سایت وجود دارد که نصب مجدد تاسیسات از همین هفته دولت آغاز می‌شود.

وی همچنین در دستور کار قرار گرفتن ایجاد ده سایتBTS  تلفن همراه در نیشابور خبر داد و گفت: گردشگران و زائران زیادی در حال رفت و آمد در نیشابور هستند که همه آنها خدمات تلفنی می‌خواهند و این اداره سعی در پاسخگویی به تمام مردم را دارد.

مقیمی این مسیر را از نقاط منفی کارنامه مخابرات نیشابور بیان کرد.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول