اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اهر و هریس خبر داد

تصویب 240 میلیون یورو برای اجرای نیروگاه سیگل ترکیبی هریس

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس از تصویب 240 میلیون یورو برای اجرای نیروگاه سیگل ترکیبی هریس که با مشارکت بانک سپه و سرمایه‌گذار خارجی اجرا می‌شود، خبر داد.

تصویب 240 میلیون یورو برای اجرای نیروگاه سیگل ترکیبی هریس

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، عباس فلاحی‌باباجان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از اختصاص اعتباری بالغ بر 130 میلیارد ریال برای اجرای پروژه بزرگراه اهر- تبریز در سال‌جاری خبر داد.

تخصیص 130 میلیارد ریال برای اهر – تبریز

وی افزود: نزدیک به 50 میلیارد ریال در بودجه سال 92 به این پروژه اختصاص یافته و 80 میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات وزارت راه و شهرسازی تخصیص داده شده که امیدواریم با تسریع در اجرای این پروژه شاهد کاهش تصادفات دراین جاده پرتردد باشیم.

فلاحی باباجان ادامه داد: جلسات به طور مستمر و به صورت هفتگی با حضور فرماندار، نماینده، مسئولان اداره کل راه و شهرسازی در محل کارگاه این پروژه برگزار و بر روند عملیات اجرایی آن نظارت می‌شود.

عضو کمیسیون عمرانی مجلس شورای اسلامی گفت: از مسیر اهر به تبریز تا «گوئجه‌بئل» زیرسازی و آسفالت آن به اتمام می‌رسد و از مسیر تبریز به اهر نیز عملیات اجرایی دو پل مهم «خواجه» و «طویقون» در حال اجراست که امیدواریم با تلاش مضاعف و اجرا و اتمام به موقع این دو پل عملیات زیرسازی و آسفالت این مسیر نیز تا بخش خواجه به اتمام برسد و شاهد بهره‌برداری از قسمتی از این پروژه مهم و حیاتی در سال‌جاری خواهیم بود.

تصویب ساخت بیمارستان 64 تختخوابی هریس

این نماینده مجلس از تصویب ساخت بیمارستان 64 تختخوابی هریس خبر داد و اظهار امیدواری کرد، با ابلاغ به موقع و اختصاص اعتبارات لازم شاهد تسریع در اجرای این پروژه که یکی از نیازهای اساسی و اصلی شهروندان شهرستان هریس و اهالی منطقه و روستاهای همجوار است باشیم.

وی، همچنین از تصویب 240 میلیون یورو برای اجرای نیروگاه سیکل ترکیبی هریس که با مشارکت بانک سپه و سرمایه‌گذار خارجی اجرا می‌شود، خبر داد.

انتهای پیام/60001/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول