اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان سمنان:

کارمندان در اجرای سیاست‏‌های دولت تدبیر و امید بکوشند

فرماندار شهرستان سمنان گفت: کارمندان دولت باید در اجرای سیاست‏‌های دولت تدبیر و امید بکوشند تا مشکلات به تدریج برطرف شود.

کارمندان در اجرای سیاست‏‌های دولت تدبیر و امید بکوشند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حسن سعدالدین در دومین روز از هفته دولت در مراسمی که پیش از ظهر امروز به بهانه تجدید میثاق مدیران و کارکنان دولت با آرمان‏های حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام انقلاب در گلزار شهدای امامزاده یحیی (ع) سمنان برگزار شد، پای‏بندی مردم ولایت‏مدار و دولت و مسئولان را به آرمان‏های شهدا و امام شهدا بسیار مهم خواند.

وی حرکت در مسیر اجرای منویات مقام معظم رهبری را عامل اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان دانست.

فرماندار سمنان تصریح کرد: همه ما مدیون خون شهدای انقلاب و به ویژه شهدای دولت هستیم و باید با الگو قرار دادن رسالت خدمت به مردم باید در تحقق سیاست‏‌های دولت تدبیر و امید تلاش و همتی مضاعف داشته باشیم.

حجت‌‏الاسلام والمسلمین حسن فریدون، معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان نیز در این مراسم، هفته دولت را فرصت مغتنمی برای تبیین دستاوردهای نظام اسلامی، اصلاح عملکرد مسئولان و ارائه فعالیت‌‏ها و ارزیابی عملکرد در عرصه خدمت‏‌رسانی به مردم دانست.

وی به سخنان امام خمینی (ره) مبنی بر «مردم ولی‏‏‌نعمتان ما هستند و همه باید خدمت‏گزار این مردم باشند»، اشاره کرد و گفت: همواره خدمت‏گزاران نظام اسلامی در معرض آزمون الهی بوده و اولویت اصلی آنان باید خدمت‌‏رسانی به مردم و کسب رضای پروردگار باشد.

معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان تصریح کرد: مسئولیت در نظام اسلامی امانتی الهی و گران‏بهاست که باید به نحو احسن و شایسته به سر منزل مقصود برسد.

این مراسم با حضور استاندار سمنان، معاونان وی، فرماندار سمنان، مدیران کل استانداری سمنان، مدیران ادارات کل استان سمنان و شهرستان و کارکنان دستگاه‏‌های اجرایی در گلزار شهدای امامزاده یحیی (ع) سمنان برگزار شد.

انتهای پیام/2249/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول