اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار سمنان:

شهید رجایی هیچ‏گاه حاضر نشد در کارها کوتاهی کند

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان گفت: شهید رجایی هیچ کوتاهی‏ برای انقلاب نکرد و هیچ‏گاه حاضر نشد در کارها کم بگذارد.

شهید رجایی هیچ‏گاه حاضر نشد در کارها کوتاهی کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا خلخالی ظهر امروز در همایش روز قشر بسیج کارمندان که با حضور مشاور فرهنگی فرماندهی کل سپاه پاسداران، فرمانده سپاه استان سمنان، معاون توسعه منابع استاندار سمنان، مدیرکل ارشاد و فرهنگ اسلامی استان سمنان و جمعی از مدیران کل ادارات در سالن اجتماعات فرهنگ‏سرای کومش برگزار شد، اظهار کرد: شهید رجایی یکی از شخصیت‌های مهم کشور بود که تمام زندگی‏‌اش را برای آرمان‏های نظام و دفاع از ولایت‏‌فقیه و خدمت به مردم کشور در طبق اخلاص گذاشت و تا پای جان پیش رفت.

وی افزود: ما کارمندان بسیجی باید شهیدان رجایی و باهنر را در کارهایمان الگو قرار دهیم؛ ساده‌زیستی و اخلاص از شاخصه‌های اصلی این دو شهید بزرگ‏وار بود که در کارها الگو قرار داده بودند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان بیان کرد: شهید رجایی در دفاع از آرمان‌های حضرت امام (ره) و انقلاب هیچ کم‏ کاری‌‏ای نکرد و هیچ‏گاه حاضر نخواهد شد در کارها کوتاهی کند.

خلخالی افزود: مهم‌ترین شاخصه در این برهه از زمان، بحث رفتار نرم با ادبیات نرم است که خیلی از افراد در این راه به مذمت رسیده‌اند.

وی با اشاره به اینکه این هفته را هفته دولت نام‏گذاری کرده‌اند، افزود: هفته دولت فرصت مغتنمی است که کارکردهای نظام را مطرح کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان گفت: در جنگ نرم یکی از پارامترهایی که دشمن روی آن تمرکز کرده، این است که مسئولان ما می‌خواهند بگویند نظام ما نظام کارآمدی است و آنها این را نمی‌‏خواهند.

وی تصریح کرد: نظام اسلامی تمام وجود آن برای مردم است و در حالی که امروز شاهد پیشرفت و ترقی نظام در بعد سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در منطقه و الگویی منطقه هستیم، دشمنان هر روز برایمان دسیسه می‏‌کنند.

خلخالی افزود: کارمندان بسیجی یکی از افسران جنگ نرم دشمن هستند و طبیعت وجود بسیج، محدود به یک زمان و شرایط خاصی نیست.

انتهای پیام/2249/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول