اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دولت و کارگردهای نظام در مازندران/10

ایستگاه برق 20/63 کیلوولت نوشهر به بهره‌برداری رسید

در دومین روز از هفته دولت ایستگاه برق 20/63 کیلوولت نوشهر به بهره‌برداری رسید.

ایستگاه برق 20/63 کیلوولت نوشهر به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان‌های مازندران و گلستان ظهر امروز در مراسم افتتاحیه این طرح با تبریک هفته دولت گفت: این ایستگاه با بیش از 18 میلیارد و 415 میلیون ریال اعتبار در زمینی به مساحت 2هزار و 960 متر مربع مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

حسین افضلی اضافه کرد: آمپر، با تعدادی فیدر ورودی خط 63 کیلوولت و فیدر ورودی و خروجی 20 کیلوولت و در مجموع دارای شش دستگاه است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان‌های مازندران و گلستان اظهار داشت: این طرح از سوی معاونت بهره‌برداری این شرکت و با به‌کارگیری پیمانکاران بخش خصوصی به بهره‌برداری رسید.

این مسئول با اشاره به اینکه ایجاد این ایستگاه به دلیل گردشگرپذیری و ورود انبوه مسافران از نیازهای ضروری منطقه است، تصریح کرد: توزیع انرژی الکتریکی مطمئن و پایدار، افزایش ضریب اطمینان و پایداری شبکه، تامین بخشی از انرژی برق مصارف خانگی، صنعتی، تجاری، کشاورزی، بهبود ولتاژ برق مصرف کنندگان زیرپوشش، کاهش تلفات الکتریکی شبکه فوق توزیع و توزیع، تعدیل بارگذاری ایستگاه‌های 20/63 کیلوولت مجاور را از جمله مزایای این طرح برق‌رسانی است.

انتهای پیام/2296/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول