اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر نوسازی و تحول اداری سازمان جنگل‌‏ها خبر داد

پاسخ‏گویی به استعلام‏‌های معادن در استان‏های زنجان و کرمانشاه

مدیر نوسازی و تحول اداری سازمان جنگل‏ها، مراتع و آبخیزداری گفت: پاسخ‏گویی به استعلام‏‌های معادن و رسیدگی به اعتراضات ممیزی مراتع در استان‏های زنجان و کرمانشاه به صورت پایلوت در حال اجراست.

پاسخ‏گویی به استعلام‏‌های معادن در استان‏های زنجان و کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان، سعید مقدسی امروز در حاشیه برگزاری گردهمایی رؤسای امور اداری و پشتیبانی ادارات کل منابع طبیعی و آبخیزداری منطقه یک کشور اظهار کرد: در حال حاضر اصلاح پنج فرآیند و الکترونیکی کردن، صدور گواهی مستثنیات، صدور مجوز بهره‏‌برداری از محصولات جنگل و مرتع، صدور پروانه چرا، پاسخ‏گویی به استعلامات معادن و رسیدگی به اعتراضات ممیزی مراتع در دست اقدام قرار دارد و به صورت پایلوت در ادارات کل منابع طبیعی استان‏های زنجان و کرمانشاه در حال اجراست.

وی نصب و راه‌‏اندازی اتوماسیون تحت وب در ستاد و استان‏ها، خریداری سرور و انتقال اطلاعات از ویندوز به تحت وب، راه‌‏اندازی وب سایت درون سازمانی (اینترانت) برای سهل‏‌الوصول کردن تبادل اطلاعات و ابلاغ تعیین سطح سازمانی واحدهای شهرستانی را از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه تحول اداری سازمان جنگل‏‌ها برشمرد.

مدیر نوسازی و تحول اداری سازمان جنگل‏‌ها، مراتع و آبخیزداری اظهار کرد: به منظور ساماندهی ادارات و ایجاد واحدهای جدید منابع طبیعی در شهرستان‏ها شاخص‏‌هایی نظیر وسعت جنگل‏ها (در شمال به ازای هزار و 500 هکتار و در خارج از شمال به ازای 3 هزار و 500 هکتار) وسعت مراتع، بیابان، آبخیزداری، تملک اراضی ملی، تعاونی‏ها و بهره‌‏برداری از منابع طبیعی، حفاظت و تعداد پرونده‌‏های متشکله مورد بررسی قرار خواهد گرفت و بر اساس امتیازات کسب شده اگر شهرستانی به امتیاز 60 و یا بالاتراز آن امتیاز دست یابد در سطح اداره و اگر این امتیاز بین 40 تا 60 باشد به سطح نمایندگی ساماندهی می‏‌شود.

مقدسی در ادامه سخنان خود اشاره‌‏ای هم به پیگیری‏های صورت گرفته درباره تخصیص پست‏‌های سازمانی داشت و افزود: رسته‏‌های شغلی برخی از مشاغل چند گزینه‏‌ای شده تا شرایط سختی کار به آنان تعلق گیرد.

وی درباره ارتقای حوزه تحول اداری به دفتر فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری گفت: با شکل‏‌گیری این دفتر گروهایی نظیر گروه راهبری و امنیت اطلاعات، گروه خدمات دولت الکترونیک، گروه توسعه و پشتیبانی فاوا، گروه معماری اطلاعات، گروه سازماندهی تشکیلات، گروه راهبری تحول اداری و گروه برنامه‏‌ریزی منابع انسانی شکل می‏‌گیرد تا کارها از این پس با انسجام و هماهنگی بیشتری صورت پذیرد.

لازم به ذکر است؛ رؤسای امور اداری و پشتیبانی منطقه یک شامل استان‏های سمنان، هرمزگان، بوشهر، کرمان، جیرفت و کهنوج، خراسان جنوبی، اصفهان، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، یزد، قم، قزوین و خوزستان است که به مدت دو روز در سمنان جلسه داشتند.

انتهای پیام/2249/ز/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول