اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری خبر داد

واگذاری 300 واحد مسکونی به مددجویان چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری از واگذاری 300 واحد مسکونی در هفته دولت به مددجویان این استان خبر داد.

واگذاری 300 واحد مسکونی به مددجویان چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، ابوالقاسم رستگار پیش از ظهر امروز در مراسم بازدید و تحویل چند واحد مسکونی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان بن، اظهار کرد: در شهرستان بن افزون بر یک‌هزار و 370 خانواده تحت حمایت کمیته امداد هستند.

وی از تحویل یک واحد مسکونی در شهر بن به مددجویان خبر داد و گفت: در طی سفر به شهرستان بن از چهار خانه آماده واگذاری به مددجویان در روستای بارده و شهر وردنجان بازدید و مشکلات آن مرتفع شد.

رستگار افزود: پنج واحد مسکونی نیز تا پایان شهریورماه به مددجویان شهرستان بن تحویل داده می‎شود، 12 واحد مسکونی دیگر نیز تا آذرماه سال‌جاری تکمیل و واگذار خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در طی دولت دهم بیش از 350 واحد مسکونی به مددجویان شهرستان بن واگذار شده است، خاطرنشان کرد: در طی سفر دولت دهم به استان برخی از مشکلات عمده این شهرستان از جمله مسکن مددجویان در رأس توجه قرار گرفت.

وی از واگذاری 300 واحد مسکونی در هفته دولت به مددجویان خبر داد و گفت: سعی می‎شود در این هفته تعدادی از منازل مسکونی آماده تحویل واگذار و برخی که نیاز به مقاوم‌سازی و نوسازی دارند نیز رفع مشکل شده و هرچه زودتر در دستور کار اجرایی قرار بگیرند.

به گزارش فارس؛ امروز با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری چند واحد مسکونی به مددجویان شهرستان بن واگذار شد.

انتهای پیام/68006/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول