اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهدیشهر خبر داد

برخورد قاطع با متخلفان و متجاوزان به عرصه‏‌های منابع طبیعی در مهدیشهر

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهدیشهر از برخورد قاطع با متخلفان و متجاوزان به عرصه‏‌های منابع طبیعی در مهدیشهر خبر داد.

برخورد قاطع با متخلفان و متجاوزان به عرصه‏‌های منابع طبیعی در مهدیشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان، حمیدرضا عبدوس امروز گفت: با پیگیری‏های اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهدیشهر، پرونده‏‌های متجاوزان به اراضی ملی از ابتدای فروردین تا پایان مرداد ماه سال 92 تشکیل و با صدور حکم توسط مراجع قضایی، حدود 70 هزار مترمربع از اراضی تصرفی شهرستان به اراضی ملی بازگردانده شد.

وی افزود: این اداره با تمام توان برای جلوگیری از سوء‏استفاده متخلفان و متجاوزان به اراضی ملی، مراتع و جنگل‏ها برخورد خواهد کرد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهدیشهر اظهار داشت: سال جاری برای متخلفان بیش از 32 فقره پرونده تشکیل و به مراجع قضایی ارجاع شده است.

وی گفت: شماره تلفن 09696 کد امداد جنگل و مرتع به عنوان پل ارتباطی با آحاد جامعه تعیین شده و تقاضا داریم با گزارش هرگونه تخریب، تصرف و آتش‌‏سوزی‏‌های احتمالی در اراضی ملی، مردم ما را یاری کنند.

عبدوس قانون را ایستگاه آخر برای متجاوزان به اراضی ملی دانست و در پایان حفظ و حراست از اراضی ملی را به عنوان وظیفه همه آحاد مردم ذکر کرد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهدیشهر به اهمیت گسترش فرهنگ حفظ و حراست از منابع طبیعی اشاره کرد و خواستار توجه هر چه بیشتر به مسئله منابع طبیعی از سوی همه آحاد مردم و مسئولان شد.

انتهای پیام/2249/ی/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول