اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نویسنده کتاب «حبیب دلها»:

دفتر چهارم کتاب «حبیب دلها» منتشر شد

نویسنده کتاب «حبیب دلها» گفت: دفتر چهارم کتاب «حبیب دلها» منتشر شد.

دفتر چهارم کتاب «حبیب دلها» منتشر شد

رضا لک زایی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: دفتر چهارم کتاب «حبیب دلها » به معرفی بخش‌های دیگری از ایثارگری‌ها و فعالیت‌های سردار شهید حاج حبیب لک‌زایی، جانشین فرماندهی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، می‎پردازد.

معاون فرهنگی موسسه فرهنگی و هنری عرشیان کویر تاسوکی بیان کرد: دفتر چهارم کتاب حبیب دلها دارای چهار فصل و مطالب متنوعی از جمله: مقالات و سخنرانی‌هایی از سردار شهید؛ سبک و سیاق مؤمنانه سردار به قلم آیت‌الله سلیمانی و مطالبی درباره عملکردها و خصوصیات اخلاقی و رفتاری این شهید سرافراز و نیز گفتگوهای مختلفی با همکاران و همرزمان وی از جمله سردار شعبانی، سردار باغبانی، حاج یوسف کیخا و.... در بخش دیگری اشعاری از شعرای استان از جمله عباسعلی صباغ زاده، پرویز لکزاییان فکور، نرجس کیخا و رضا گل محمودی درباره این شهید والامقام است.

وی ادامه داد: دفتر چهارم کتاب «حبیب دلها » با موضوع جهاد و ایثارگری سردار شهید حاج حبیب لک‌زایی به همت مؤسسه فرهنگی و هنری عرشیان کویر تاسوکی و به کوشش رضا لک‌زایی تهیه شده و منتشر شد.

لکزایی اذعان داشت: همچنین برای نخستین بار در این اثر به جریان مجروحیت و نجات معجزه آسای سردار شهید از زبان داود احمدی شبستری در گفتگویی با وی پرداخته شده است.

نویسنده کتاب «حبیب دلها» اضافه کرد: این کتاب دارای سه پیوست با عناوین «در تسلای داغ حبیب» فراخوان همایش حبیب دلها و حبیب در قاب خاطره‌ها (آلبوم تصاویر) است.

معاون فرهنگی موسسه فرهنگی و هنری عرشیان کویر تاسوکی گفت: در این کتاب به منظور پاسداشت دیگر شهدای استان سیستان و بلوچستان مطالب متنوعی درباره زندگی شهیده مطهره نارویی از شهدای حادثه تروریستی پیشین و شهید رمضان: حسینعلی پیغان برادر شهید حجت الاسلام و المسلمین نعمت الله پیغان، آمده است.

مراسم رونمایی از دفتر چهارم حبیب دلها، به زودی، از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان زاهدان برگزار خواهد شد. تاریخ و زمان مراسم، به محض تعیین، اطلاع رسانی خواهد شد.

گفتنی است دفتر اول این کتاب در آبان 1391 و همزمان با اربعین سردار، دفتر دوم در اسفندماه 1391 و همزمان با سالگرد شهدای فاجعه تروریستی تاسوکی، و دفتر سوم آن در خرداد 1392، همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر منتشر و در اختیار عاشقان فرهنگ جهاد و شهادت گذاشته شده بود.

دفتر چهارم کتاب حبیب دلها در 360 صفحه و توسط انتشارات مؤسسه فرهنگی هنری ابناء الرسول (ص) چاپ و منتشر شده است.

انتهای پیام/75004/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول