اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دومین دوره مسابقات اسب‌دوانی استان یزد در اردکان برگزار شد

دومین دوره مسابقات اسب‌دوانی استان یزد با حضور سوارکارانی از شهرستان‌های صدوق،یزد، میبد و اردکان در پیست سوارکاری اردکان برگزار شد.

دومین دوره مسابقات اسب‌دوانی استان یزد در اردکان برگزار شد

سیدحسین پایدار در حاشیه برگزاری این مسابقات در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردکان درباره برگزاری دومین دوره مسابقات اسب‌دوانی استان یزد،اظهار داشت: دومین دوره مسابقات کورس اسب‌دوانی استان یزد با حضور 33 سوارکار با اسب‌هایی از نژاد عرب، دره‌شور و دخون در پیست سوارکاری اردکان برگزار شد.

مسئول کمیته تبلیغات هیئت سوارکاری شهرستان اردکان افزود: با استقبال خوب مردم اردکان از این مسابقات، مقرر شد این مسابقات هر دو ماه یک‌بار در اردکان برگزار شود.

پایدار، امکانات پیست سوارکاری اردکان را نامناسب دانست و خاطرنشان کرد: در زمینه سرویس‌دهی مناسب به تماشاچیان باید گام‌های موثری برداشته شود و این پیست که قریب به یک دهه از آغاز ساخت آن می‌گذرد با حمایت مسئولان و صنایع مستقر در شهرستان تکمیل شود.

وی از برگزاری مسابقات کشوری زیبایی اسب در روزهای 28 و 29 شهریورماه در اردکان خبر داد و تصریح کرد: این مسابقات برای نخستین بار در رده سی ایکاهو و با حضور دو داور برجسته بین‌المللی در اردکان برگزار می‌شود.

در این مسابقات اسب‌های کرکس، فراری و سرمست در گروه اول، عقاب و ستاره 2000 در گروه دوم و یادگار، تیزپا و کنعان در گروه سوم و راهزن،رخصت و شاه بابا در گروه سوم حائز رتبه‌های برتر شدند.

انتهای پیام/2464/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول