اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بناب خبر داد

اجرای طرح نظارتی مشترک برای ارتقاء و حفظ کیفی جایگاه نان در بناب

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بناب از اجرای طرح نظارتی مشترک برای ارتقاء و حفظ کیفی جایگاه نان در این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح نظارتی مشترک برای ارتقاء و حفظ کیفی جایگاه نان در بناب

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سعید رحمانپور پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه حفظ و ارتقاء کیفی نان تولیدی در بناب مستلزم نظارت و بازرسی مستمر در قالب اکیپ‌های مشترک از نانوایی‌هاست؛ از برخورد قاطع با واحدهای متخلف نانوایی خبر داد.

وی همچنین افزود: با توجه به ضرورت کیفی سازی فرآیند تولید نان در نانوایی‌ها، بازرسی مشترک از اولویت‌های این اداره ازآغاز طرح هدفمندسازی یارانه‌ها است و این امر نیازمند همکاری مشترک نهادهای فعال در این حوزه نظارتی خواهد بود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بناب در ادامه سخنان خود ضمن تقدیر از همکاری شبکه بهداشت، اداره غله و اتحادیه‌های نانوایی در تقویت تیم نظارت بر کیفیت نان لواش تولیدی؛ از برنامه‌های منسجم برای بازرسی مشترک از 80 واحد نانوایی فعال در شهرستان بناب خبر داد.

رحمانپور با تأکید براینکه همواره اداره صنعت، معدن و تجارت نیازمند همکاری تمام آحاد جامعه و نهادهای مسئول در خصوص تخلفات صنفی از طریق سامانه 124 است اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تنها یک هزار و 900 مورد بازرسی از نانوایی‌ها توسط بازرسان این اداره و یا در قالب بازرسی مشترک انجام شده است و گزارش متخلفان صنفی به این اداره سبب ارتقای خدمت‌رسانی واحد بازرسی این اداره خواهد بود.

انتهای پیام/60001/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول