اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار دماوند خبر داد

حمایت شهرداری از اجرای طرح‏های قرآنی و دینی در دماوند

شهردار دماوند از حمایت این شهرداری از اجرای طرح نهضت قرآنی و ترویج باورهای دینی در دماوند با همکاری فعالان فرهنگی و هنری این شهر خبر داد.

حمایت شهرداری از اجرای طرح‏های قرآنی و دینی در دماوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی شهرداری دماوند، مراسم اختتامیه برنامه‏های فرهنگی و قرآنی شهر دماوند با حضور مسئولان منطقه در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

مرتضی همتی، شهردار دماوند در حاشیه این مراسم اظهار کرد: برنامه‏های قرآنی و فرهنگی شهرداری دماوند در راستای تحقق‏بخشی به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر پرداختن به نهضت قرآنی و ترویج باورهای دینی در قالب برنامه‏های فرهنگی صورت و مورد استقبال قرار گرفت.

وی ادامه داد: طی برگزاری این برنامه‏های فرهنگی و قرآنی که شامل تلاوت نور، ضیافت نور، در ساحل نور، نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی، بازی‏های رایانه‏ای جام شهرداری، برگزاری مسابقه نقاشی و دیگر برنامه‏های فرهنگی بود، گروه‏های مختلف سنی در برگزاری این برنامه‏ها شرکت داشته و شهرداری را یاری کردند.

شهردار دماوند گفت: حضور و استقبال چشم‏گیر علاقه‏مندان و مشتاقان از برنامه‏های قرآنی در این ایام موجب شد تا شهرداری به همت دیگر نهادهای فرهنگی منطقه و نیز کانون‏های فرهنگی و هنری مساجد در برگزاری برنامه‏های خود موفق باشد.

همتی به برنامه ویژه در ساحل نور که با همت شهرداری، اوقاف و کانون‏های فرهنگی هنری مساجد و نیز واحد قرآنی مسجد جامع دماوند برگزار شد، اشاره و خاطرنشان کرد: این برنامه با حضور قاریان بین‏المللی همچون یکی از قاریان مصری و دیگر برنامه‏های فرهنگی و دینی در مسجد جامع دماوند به اجرا درآمد که با استقبال خوبی نیز همراه بود.

این مقام مسئول به مراسم اختتامیه برنامه‏های فرهنگی شهر دماوند اشاره کرد و گفت: در این مراسم، 10 نفر از دست‏اندرکاران برنامه‏های قرآنی شهر از جمله مربیان قرآنی و متولیان برنامه‏های فرهنگی و برندگان مسابقات قرآنی و فرهنگی که شامل روان‏خوانی، حفظ، آشنایی با سیره اهل بیت (ع) و ... بود، با اهدای لوح و هدیه‏ای مورد تقدیر قرار گرفتند.

وی برگزاری برنامه‏های محفل انس با قرآن را ترویج فرهنگ عظیم قرآنی در میان جوانان و نوجوانان اعلام کرد و گفت: انس با قرآن سبب ارتباط هر چه بیشتر مؤمنان با یکدیگر شده و برگزاری این جلسات سبب تداوم ارتباطات معنوی می‏شود.

انتهای پیام/2568/ط/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول