اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همکاری بهزیستی دامغان

50 نفر نابینا در دامغان شناسایی شدند/ آموزش نابینایان یک اولویت است

50 نفر نابینا در دامغان با همکاری اداره بهزیستی این شهرستان شناسایی شدند و بر اساس اعلام نظر مسئولان، آموزش نابینایان دامغانی اولویت فعالیت در این بخش است.

50 نفر نابینا در دامغان شناسایی شدند/ آموزش نابینایان یک اولویت است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، کلاس آموزش کامپیوتر ویژه نابینایان به همت بهزیستی دامغان برگزار شد.

با همکاری مرکز فنی و حرفه‏‌ای خواهران دامغان، اداره بهزیستی شهرستان و جامعه نابینایان شهرستان دامغان، کلاس آموزش کامپیوتر ویژه نابینایان در مرکز فنی و حرفه‏‌ای خواهران برگزار شد.

علی رضایی، کارشناس جامعه نابینایان بهزیستی دامغان با اشاره به نیاز روزافزون بشر به فضای مجازی و دستیابی به اطلاعات روز جهانی، فراگیری این دوره‏‌ها را ضروری دانست.

کارشناس جامعه نابینایان بهزیستی دامغان گفت: کلاس آموزشی کامپیوتر از امروز آغاز شده و قرار است تا 15 شهریور ماه برگزار و اینترنت، پاورپوینت و اکسل به اعضای جامعه نابینایان آموزش داده شود.

وی با بیان اینکه جامعه نابینایان در سال 1381 تأسیس شده است، افزود: 50 نفر از نابینایان دامغانی عضو این جامعه هستند و فعالیت‏های فرهنگی، ورزشی، هنری و رسیدگی به مشکلات نابینایان در این مکان انجام می‏‌شود.

انتهای پیام/2249/ی/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول