اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد اعلام کرد

کمک 9 میلیاردی شهرداری به مساجد شهر مشهد‌

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: شهرداری مشهد از سال 86 تا 91 بیش از 7 میلیارد به مساجد شهر مشهد کمک مالی کرده که در سال 92 بیش از 2 میلیارد تومان نیز به این مقدار اضافه شده است.

کمک 9 میلیاردی شهرداری به مساجد شهر مشهد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسین شادکام با اشاره به شاخص‌های اقدامات انجام شده در شهرداری مشهد برای ارتقای سطح فرهنگی این شهر اظهار کرد: مهمترین شاخص که شاخص تخصیص اعتبارات است در سال 92 نسبت به سال 86 رشد 15 برابری داشته است.

وی تصریح کرد: به بیان دقیق‌تر میزان اعتبار معاونت فرهنگی شهرداری مشهد حدود 89 میلیارد ریال بوده‌ که در سال 92 به بیش ‌از 908 میلیارد ریال رسیده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد ادامه داد: علاوه بر این بودجه نقدی شوراهای اجتماعی محلات از سال تاسیس پنج برابر شده است.

شادکام با اشاره به تعاملاتی که شهرداری مشهد با دیگر ادارات داشته اذعان کرد: معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد با بسیاری از ارگان‌های متولی فرهنگ مانند ارشاد، تبلیغات اسلامی، صدا و سیما، بسیج و نهاد کتابخانه‌های عمومی تعاملات موفقی داشته است.

وی ادامه داد: در یک بررسی دقیق‌تر به صراحت می‌توان عنوان کرد که شهرداری مشهد در تمام فعالیت‌های فرهنگی که در شهر مشهد انجام شده سهیم بوده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد اضافه کرد: همچنین شهرداری مشهد از سال 86 تا 91 بیش از 7 میلیارد به مساجد شهر مشهد کمک مالی کرده است که در سال 92 بیش از 2 میلیارد تومان نیز به این مقدار اضافه شده است.

شادکام در ارتباط با اقداماتی که معاونت فرهنگی شهرداری مشهد در ارتباط با کاهش آسیب‌ها انجام داده است بیان کرد: در این زمینه معاون فرهنگی شهرداری مشهد طرح های زیادی از جمله محله ما محله زندگی و مسجد ما را با محوریت کاهش آسیب‌های اجتماعی انجام داده است که بررسی‌ها نشان می‌دهد تا حدودی در به دست آوردن اهداف خود موفق بوده‌اند.

وی با بیان اینکه نهادینه کردن ورزش یکی از محورهای فعالیت معاونت فرهنگی و هنری شهرداری مشهد بوده خاطرنشان کرد: سرانه ورزشی از سال 86 تا امروز 10 برابر شده است و در حال حاضر 345 ایستگاه تربیت بدنی و 2 هزار و 760 دستگاه تربیت بدنی در شهر مشهد وجود دارد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد ادامه داد: علاوه بر تمام موارد نیازسنجی‌هایی ‌در تمام محله های مشهد در دستور کار است که محوریت کار مناطق قرار خواهد گرفت در حال حاضر این طرح در منطقه 11 به اتمام رسیده است و در مناطق دیگر نیز در حال انجام است.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول