اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی خبر داد

ارتقای 6 مرکز اداری شهرستان ویژه مرند به معاونت‌های مستقل

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه مرحله جدیدی در حل مشکلات اداری و استفاده از ظرفیت‌های توسعه آور مرند آغاز شده است، گفت: شش مرکز اداری شهرستان ویژه مرند به معاونت‌های مستقل ادارات کل آذربایجان شرقی ارتقای یافتند.

ارتقای 6 مرکز اداری شهرستان ویژه مرند به معاونت‌های مستقل

به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، بهنام رضوانی  بعد از ظهر امروز در مراسم ارتقای فرماندار مرند به فرمانداری ویژه مرند با بیان این مطلب که با تأسیس فرمانداری ویژه مرحله جدیدی در حل مشکلات اداری و استفاده از ظرفیت های توسعه آور مرند آغاز شده است، اظهار کرد: به زودی شش  مرکز اداری این شهرستان ویژه به معاونت‌های مستقل ادارات کل آذربایجان‌شرقی ارتقای می‌یابند.

وی با ضروری توصیف کردن جلب و هدایت صحیح نظرات کارشناسی افراد کارآمد فنی کارآمد دستگاه‌های اجرایی برای انجام برنامه‌ریزی‌های منسجم اشتغالزایی و کارآفرینی، خواستار برنامه‌ریزی مدون برای طرح جمع آوری و گردآوری اطلاعات درمورد توانمندی‌ها و منابع بالقوة  اقتصادی و صنعتی و تولیدی و ... در قالب طرح «جامع اشتغال» این شهرستان ویژه شد.

رضوانی با تکریم مجموعه اقدامات مدیران اجرایی در به ثمر رساندن برنامه‌های اداری حوزه عمران و آبادانی مناطق محروم شهری و روستایی، افزود: تاسیس و تقویت بنگاه‌های اقتصادی کوچک و متوسط، رفع مشکل نظام اطلاع رسانی بازار کار، ایجاد و بسط شاخص‌های هدفمند کارآفرینی، گسترش آموزش رایگان و همگانی فنی و حرفه‌ای، حفظ و تثبیت وضعیت موجود نظام سرمایه و کار فعال، ایجاد مراکز فنی و کشاورزی از اولویت‌های مهم کاری شورای اداری این شهرستان محسوب می شود.

وی شفاف‌سازی کیفیت و کمیت حوزه‌های مختلف خدمات اداری و اولویت‌بندی انتظارات مردمی را مورد تأکید قرار داد و گفت: باید  طوری عمل کنیم که با توانمندسازی خدمات اداری گام‌های بزرگی در مسیر ایجاد آبادانی و عمران و نیز ترسیم تحولات موثر اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی برداشته شود.

رضوانی گفت: خط و مشی تمام فعالان دولتی باید رنگ و بوی خدمت خالصانه و صادقانه به مردم را داشته باشد و در این رابطه نباید بین مردم و مسئولان فاصله های تفرقه برانگیز ایجاد شود.

در بخش پایانی این مراسم سیدرضا هاشمی شهردار مرند و نیز تنی چند از مدیران نمونه مراکز اداری معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/60001/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول