اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری استان قم خبر داد

پایان مرحله عکسبرداری کتاب طرح‌های ضریح امام حسین(ع)

رئیس حوزه هنری استان قم از به اتمام رسیدن مرحله عکسبرداری طرح‌های ضریح اباعبدالله الحسین(ع) خبر داد و گفت: این کتاب تا پایان سال به چاپ می‌رسد.

پایان مرحله عکسبرداری کتاب طرح‌های ضریح امام حسین(ع)

وحید فرجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برگزاری جلسه‌ای مشترک با حضور رئیس مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری و استاد محمود فرشچیان طراح ضریح اباعبدالله الحسین(ع) در خصوص آماده‌سازی کتاب طرح‌های ضریح اباعبدالله الحسین(ع) اظهار کرد: در این جلسه نکات مختلف از جمله ظرفیت‌ها و قابلیت‌ها برای همکاری مشترک در پروژه کتاب ضریح اباعبدالله الحسین(ع) باید مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

وی با اشاره به اهتمام جدی حوزه هنری به تولید آثار فاخر با رویکرد دینی تاکید کرد: حوزه هنری قم نیز در راستای عمل کردن این مهم پروژه تدوین کتاب طرح‌های ضریح امام حسین(ع) را از سال گذشته آغاز کرد.

رئیس حوزه هنری استان قم یادآور شد: این کتاب پس از آماده‌سازی به مرجع برای دانشجویان، هنرمندان و فعالان عرصه هنرهای سنتی به ویژه رشته‌های خطاطی، درودگری و قلم‌زنی تبدیل خواهد شد.

وی از همکاری حوزه هنری استان قم، آستان قدس رضوی و مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری در تدوین این کتاب خبر داد و گفت: از سوی استاد فرشچیان نیز نکاتی در خصوص حفظ شدن جنبه آموزشی و توجه به کیفیت چاپ کتاب مطرح شد و این نکات حتماً مورد توجه قرار خواهد گرفت.

فرجی با تاکید بر این‌که تدوین این کتاب در شرایط کنونی با جدیت دنبال می‌شود گفت: در حال حاضر مرحله عکسبرداری به اتمام رسیده و تا پایان سال چاپ این اثر نفیس و ارزشمند به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام/2258/ط20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول