اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اجتماعی شهرداری کرج:

همایش سلامت خانواده با موضوع رژیم به روش طب سنتی برگزار می‌شود

مدیر اجتماعی شهرداری کرج از برگزاری همایش سلامت خانواده در روز جاری خبر داد.

همایش سلامت خانواده با موضوع رژیم به روش طب سنتی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری شهرداری کرج، محسن برجی اظهار داشت: سلامت بنیان خانواده به عنوان نخستین و در عین حال حساس‌ترین بنیان اجتماعی از اهمیتی بسیار ویژه برخوردار است که باید به آن با نگرشی عمقی و جدی‌تر نگریست.

برجی با بیان اینکه مدیریت اجتماعی شهرداری کرج، آموزش در این خصوص را به عنوان یکی از مبناها و اصول آموزش شهروندی تلقی می‌کند، یادآور شد: بر همین اساس حوزه معاونت اجتماعی شهرداری اقدام به برپایی دوره‌ها و همایش‌های آموزش شهروندی با موضوع سلامت خانواده کرده است.

وی اضافه کرد: این همایش‌ها که با استقبال گسترده شهروندان مواجه شده است، هر دو هفته یک بار با حضور کارشناسان و اساتید برجسته این علم اجتماعی، برپا می‌شود.

*آثار رژیم‌ به روش طب سنتی بررسی می‌شود

مدیر اجتماعی شهرداری کرج موضوع همایش امروز خانواده را سلامت خانواده از منظر رژیم‌های طب سنتی عنوان کرد و ادامه داد: طی این نشست، رژیم‌های طب سنتی و تاثیر رعایت آن در سلامت جسم و روح افراد مورد بررسی و توجه قرار می‌گیرد.

این مسئول، زمان اجرای همایش را ساعت 18 روز جاری خواند و خاطرنشان کرد: سخنران همایش مذکور دکتر کردافشار است که اطلاعات مبسوط و ارزشمندی را در خصوص موضوع همایش، در اختیار شرکت‌کنندگان قرار خواهد داد.

برجی به محل برپایی همایش سلامت خانواده نیز اشاره کرد و گفت: شهروندان می‌توانند برای شرکت در این همایش که به همت معاونت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج برگزار می‌شود به نشانی زمین‌های خانم انصاری، بین میادین فجر و امام خمینی(ره)، هیئت انصارالامام مراجعه کنند.

انتهای پیام/2302/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول