اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری دورود:

برای افتتاح پروژه‌های دورود از حضور مردم استفاده می‌شود

سرپرست فرمانداری دورود گفت: جهت افتتاح پروژه‌های این شهرستان از حضور مردم و چند دستگاه مرتبط استفاده می‌شود.

برای افتتاح پروژه‌های دورود از حضور مردم استفاده می‌شود

حسن احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دورود در خصوص فرا رسیدن هفته دولت، گفت: با توجه به سالروز شهادت دو دولت مرد بزرگ کشور جمهوری اسلامی ایران یعنی شهید محمدعلی رجایی و شهید محمدجواد باهنر در شهریور ماه سال 60 و با توجه به اینکه این دولت بعد از دولت موقت و دولت خیانت کار بنی صدر نقطه امید مردم و انقلاب به شمار می‌آمد که دشمنان قسم خورده نظام با انفجار دفتر نخست وزیری باعث شهادت آنان گشتند.

سرپرست فرمانداری دورود افزود: نخستین هفته شهریور ماه هر سال به نام هفته دولت نامگذاری شده که در این هفته دولت‌مردان باید عملکردشان را به سمع و نظر مردم برسانند هرچند که این اعتقاد را داریم که مسئولان نظام و دولت‌مردان در تمام ایام و هفته‌ها و ماه‌ها همانند هفته دولت باید تلاش شبانه‌روزی داشته باشند و به عنوان یک خدمتگذار و سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی به این خدمت‌گذاری خود افتخار کنند.

این مسئول اذعان داشت: شهرستان دورود نیز از این قاعده مستثنی نبوده و همه برنامه‌ها را به اجرا می‌گذارد و طبق روال معمول استان‌ها و شهرستان در نخستین روز آغاز هفته دولت به همراه تمام دستگاه‌ها و ادارات دیدار با امام جمعه شهرستان را در دستور کار خود قرار داده و با حضور در دفتر امام جمعه محترم با آرمان‌های بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کرده و برنامه‌های هفته دولت را اعم از افتتاح پروژه‌ها و برنامه‌های فرهنگی را به سمع وی می‌رساند.

احمدی متذکر شد: عمده فعالیت‌هایی که در هفته دولت در شهرستان دورود انجام می‌گیرد، شامل برنامه‌های فرهنگی مثل حضور مسئولان و رؤسای دستگاه‌ها در مساجد شهرستان و روستاها جهت بیان عملکرد دستگاه‌های مربوطه و همچنین برگزاری یادواره شهدای کارمند در سطح شهرستان و افتتاح چند پروژه صنعتی و کشاورزی و خدماتی در سطح شهرستان هستند.

سرپرست فرمانداری دورود متذکر شد: در این شهرستان از چند سال قبل بنا را بر این نهادیم که در هفته دولت خدمات‌رسانی به مردم با شدت بیشتری صورت بگیرد، لذا جهت افتتاح پروژه‌ها از حضور مردم و چند دستگاه مرتبط استفاده می‌شود، نه اینکه ادارات جهت افتتاح یک پروژه به صورت تعطیل درآید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این اقدام جهت آن است، تا حلاوت و شیرینی افتتاح یک پروژه به کام مردم بنشیند.

انتهای پیام/2304/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول