اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تکواندو خراسان جنوبی خبر داد

کسب 4 مقام قهرمانی خراسان جنوبی در مسابقات تکواندو منطقه پنج کشور

رئیس هیئت تکواندو خراسان جنوبی از کسب سه مقام قهرمانی و یک مقام نایب قهرمانی تکواندوکاران استان در مسابقات قهرمانی تکواندو منطقه پنج کشور خبر داد.

کسب 4 مقام قهرمانی خراسان جنوبی در مسابقات تکواندو منطقه پنج کشور

علی تهوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: تکواندوکاران خراسان جنوبی در مسابقات منطقه‌ای پنج کشور، سه مقام قهرمانی را تصاحب کردند.

وی اذعان داشت: در مسابقات منطقه پنج کشور حدود 45 تکواندوکار از استان‌های سیستان و بلوچستان، یزد، هرمزگان، کرمان و خراسان جنوبی حضور داشتند که به مدت دو روز به میزبانی کرمان ورزشکاران با یکدیگر به رقابت پرداختند.

کمبود اعتبار سبب عدم اعزام داور و نقص در تعداد تیم خراسان جنوبی به مسابقات

رئیس هیئت تکواندو خراسان جنوبی تصریح کرد: مسابقات تکواندو منطقه شرق کشور در 9 وزن برگزار شد که به دلیل مشکل مالی از خراسان جنوبی تنها چهار تکواندو کار در وزن‌های(38، 42، 46 و 50)کیلوگرم با سرپرستی امین کارکن به این مسابقات اعزام شدند.

تهوری خاطر نشان کرد: از طرف فدراسیون برای بخش داوری مسابقات تکواندو منطقه پنج کشور نیز دعوتنامه فرستاده شده بود که به دلیل عدم اختصاص اعتبار، هیئت تکواندو خراسان جنوبی نتوانست از این امتیاز بهره‌مند شود و داوران استان در بخش داوری مسابقات حضور نداشتند.

تکواندوکاران خراسان جنوبی بر سکوی سه وزن مسابقات منطقه پنج کشور

وی به حضور تکواندو کار خراسان جنوبی در وزن 38 کیلوگرم اشاره کرد و افزود:‌ فاضل خاکسار از شهرستان سرایان به نمایندگی از خراسان جنوبی به مصاف رقیبان خود رفت و موفق شد با ضربه فنی کردن حریف خود مقام قهرمانی وزن 38 کیلوگرم را تصاحب کند.

رئیس هیئت تکواندو خراسان جنوبی با بیان اینکه در وزن 42 کیلوگرم یک ورزشکار از خراسان جنوبی حضور داشت متذکر شد: مسعود خسروی از شهرستان بیرجند در وزن 42 کیلوگرم در مسابقات تکواندو منطقه پنج کشور به  رقابت پرداخت که با ضربه فنی کردن حریف بر سکوی قهرمانی مسابقات ایستاد.

تهوری در ادامه افزود: از خراسان جنوبی در وزن 66 کیلو گرم عباس شاملی به مصاف تکواندوکاران حاضر در مسابقات منطقه پنج کشور رفت که او نیز با ضربه فنی کردن حریف موفق شد بر سکوی قهرمانی تکیه زند.

کسب نایب قهرمانی تکواندو کار بیرجندی در وزن 50 کیلوگرم مسابقات منطقه پنج کشور

وی گفت: در وزن 50 کیلوگرم احمد رمضانی از شهرستان بیرجند به نمایندگی از خراسان جنوبی روی تشک رفت که در رقابت فینال مسابقات، نتیجه را به حریف خود واگذار کرد و مقام نایب قهرمانی را به دست آورد.

رئیس هیئت تکواندو خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: هیئت تکواندو خراسان جنوبی در سال گذشته موفق شد بر اساس ارزشیابی اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با صعود هفت پله نسبت به سال 90 رتبه پنجم را در بین 43 هیئت فعال استان کسب کند و مورد تقدیر فدراسیون تکواندو کشور قرار گیرد.

انتهای پیام/69014/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول