اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر چهارمین جشنواره رضوی:

25 درصد از آثار ارسال شده به جشنواره رضوی داوری می‌شود

تاکنون 3 هزار و 900 اثر به کانون‌های پرورش فکری استان‌ها راه یافته که از این تعداد 25 درصد در جشنواره رضوی مورد داوری قرار می‌گیرد.

25 درصد از آثار ارسال شده به جشنواره رضوی داوری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تاکنون سه دوره از جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی برگزار شده که امسال در چهارمین سال خود، هم‌زمان با دهه کرامت در 23 و 24 شهریور 1392 به میزبانی استان اصفهان در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

این جشنواره یکی از 16 جشنواره‌ای است که توسط کارگروه کودک و نوجوان یازدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) با مسئولیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

این جشنواره در دو سطح ملی و فراملی و با هدف جذب اقشار کودک و نوجوان برگزار می‌شود و فرصتی در راستای ترویج معارف رضوی است.

دبیر چهارمین جشنواره رضوی عنوان کرد: 4 هزار و 21 قصه در مرکز استان‌ها بررسی شد و 785  قصه رضوی به دبیرخانه استان اصفهان ارسال شد.

حامد عسگری‌فر افزود: از آثار ارسال شده به جشنواره  بیش از 3هزار و 100 اثر در بخش نوجوان و در حدود 800 قصه در بخش مربیان به کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارسال شده که از این تعداد تنها 10 درصد از آثار نوجوانان و 15 درصد از آثار مربیان به جشنواره راه یافته است.

وی اذعان داشت: محور موضوعی این جشنواره شامل مراحل مختلف زندگی امام رضا(ع)، معجزات امام رضا(ع)، شخصیت علمی، مذهبی، سیاسی و اجتماعی امام رضا(ع)، خاطرات زیارت امام رضا(ع) و جایگاه امام رضا(ع) در فرهنگ ایران است

انتهای پیام/63019/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول