اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم عباس‌آباد، تنکابن و رامسر در مجلس:

شهرستان‌های غرب مازندران محرومیت مضاعفی را تحمل می‌کنند

نماینده مردم عباس‌آباد، تنکابن و رامسر در مجلس گفت: شهرستان‌های غرب مازندران محرومیت مضاعف را تحمل می‌کنند

شهرستان‌های غرب مازندران محرومیت مضاعفی را تحمل می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، شمس‌الله شریعت‌نژاد صبح امروز در جلسه شورای اداری چالوس اظهار داشت: شهرستان‌های غرب مازندران محرومیت مضاعف را تحمل می‌کنند.

وی افزود: بی‌شک این محرومیت مضاعف اتفاقی نبوده و برنامه‌ریزی شده است، به عنوان مثال در سال گذشته فقط 14 درصد از اعتبارات عمرانی به این شهرستان اختصاص یافت که در سال جدید هنوز ریالی اختصاص پیدا نکرد.

این مسئول با بیان اینکه مردم رکن اصلی جامعه و جوانان قشر اعظم مردم هستند، افزود: بودن ما مسئولان باید برای تلاش برای تحکیم پایه‌های نظام مقدس اسلامی باشد و اگر قراراست مردم غیور و ولایتمدار ایران اسلامی که همواره حامی و پشتیبان نظام بودند آسیب ببینند، بودن‌مان معنایی ندارد.

وی با انتقاد شدید از تبعیض‌ها و بی‌عدالتی‌های موجود نسبت به منطقه غرب مازندران تأکید کرد: شاید تبعیض و بی‌عدالتی از سوی مدیران پایین دست قابل اغماض باشد، اما رفتار ناعادلانه مرکزنشینان که ذهنیت مردم این خطه را برهم می‌ریزد تا جایی که همواره خواهان تشکیل استان جدید در غرب مازندران هستند قابل تأمل و بررسی است و یقیناً تداوم این امر از سوی مدیران کلان موجب می‌شود برخی مسائل را برای مردم و رسانه‌ها روشن کنیم.

شریعت نژاد با اشاره به اینکه نماز جمعه، نمایشی از قدرت سیاسی و اجتماعی اسلام و دریچه‌ای دلگشا به سوی معنویت و آگاهی است، اظهار داشت: با تبریک به امام جمعه جدید و آرزوی توفیق برای امام جمعه سابق، از مسئولان ارشد شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور می‌پرسم که به راستی جایگاه روحانیت این منطقه کجاست و آیا سزاوار است که در همه شهرستان‌های سه گانه غرب مازندران یک امام جمعه بومی هم نباشد.

شریعت‌نژاد در پایان خاطرنشان کرد: ما نمایندگان مردم و زبان گویای خواسته‌ها و نیازهای آنان هستیم و بی‌شک در فرصتی که به دست آید درد دل‌های مردم را فریاد خواهیم زد.

وی تصریح کرد: جلسه شورای اداری شهرستان دقیقاً جایی برای ارائه نقطه نظرات و بیان مشکلات شهرستان است و مدیران باید حرف‌های خود را در این جلسه بزنند، این جلسات باید از حالت تشریفاتی خارج شده و به سمت و سوی جلسات کاربردی هدایت شود.

انتهای پیام/2296/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول