اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان رضوی:

رمز موفقیت شهدا خدا باوری و ولایت‌پذیری بود

در آستانه سالگرد شهادت سردار شهید محمود کاوه، استاندار خراسان رضوی و اعضای شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان با خانواده این شهید بزرگوار دیدار کردند.

رمز موفقیت شهدا خدا باوری و ولایت‌پذیری بود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمدحسین فروزان‌مهر صبح امروز در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت و ادای احترام به مقام شامخ آنان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر این‌که زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا کمتر از شهادت نیست، گفت: امروز به عنوان یک تکلیف بر همه آحاد جامعه فرض است که رهرو راستین آنان بوده و در راستای تحقق آرمان‌های متعالی و نورانی آن‌ها گام برداریم.

وی رمز موفقیت شهدا را خودباوری، خدا باوری و ولایت‌پذیری آنان دانست و بر ترویج سیره و سبک زندگی آنان که سرشار از سادگی و اخلاص است، به عنوان الگویی ارزشمند و عملی برای نسل جوان تاکید کرد.

استاندار خراسان رضوی گفت: موضوع دفاع مقدس و این حماسه پایدار و جاویدان منحصر به زمان خاصی نیست و همواره باید معارف این دوران به متن جامعه انتقال یافته و نهادینه شود.

فروزان‌مهر خاطرنشان کرد: خراسان رضوی با تقدیم بیش از 17 هزار شهید همواره به‌ عنوان یکی از استان‌های پیشتاز و موثر در طول دوران دفاع مقدس بوده و شهدای شاخص و سرداران بزرگی را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

وی تصریح کرد: همان‌گونه که رزمندگان اسلام در طول دوران دفاع مقدس با کمترین امکانات توانستند ماشین جنگی استکبار را متوقف کنند امروز جوانان برومند ایران اسلامی نیز تحت رهبری‌های داهیانه مقام عظمای ولایت و با تاسی به فرهنگ و سیره شهدا در راستای اعتلای جایگاه کشورمان تلاش می‌کنند.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به نقش‌آفرینی سرداران و فرماندهان دلاوری همچون سردار شهید محمود کاوه در طول دوران دفاع مقدس، سرافرازی و سربلندی امروز کشورمان در عرصه‌های مختلف بین‌المللی را مرهون ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان و ایثارگران دانست.

فروزان‌مهر سازندگی، رشد و شکوفایی روزافزون کشور را مستلزم تلاش و همکاری تمامی مردم و مسئولان دانست و افزود: با حفظ روحیه جهادی و از خودگذشتگی می‌توان از تمامی تنگناها عبور کرد و توطئه‌های دشمنان و نظام استکبار که سعی در به زانو درآوردن جمهوری اسلامی ایران دارند را خنثی کرد.

وی در پایان با تاکید بر پیروی از ولایت و تلاش در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری گفت: ما در پیمودن راه ولایت و آرمان‌های امام و انقلاب استوار و ثابت‌قدم هستیم و تا زمانی که در این مسیر الهی گام بر میداریم هیچ یک از توطئه‌های دشمنان بر علیه ما کار ساز نخواهد بود.

گفتنی است، در ابتدای این دیدار پدر شهید کاوه و تعدادی از فرماندهان و همرزمان وی به بیان خاطراتی از این شهید بزرگوار مبنی بر پایبندی به نظام، انقلاب و رهبری و همچنین احترام به حقوق مردم و حماسه‌آفرینی‌های ایشان در دوران سراسر افتخار دفاع مقدس پرداختند.

انتهای پیام/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول